Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج پاتاوه با وجود بیماری کرونا خدمت‌رسانی به مردم را متوقف نکردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید پسنده با اشاره به اقدامات گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) پاتاوه گفت: تعمیر ۱۰ واحد مسکونی نیازمند اعم از نیرو جهادی و مصالح (گچ، سیمان، کاشی، بلوک تیرچه، ماسه، سرامیک) یکی از اقدامات این گروه جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: چند مورد آتش‌سوزی در مناطق و بخش‌های این منطقه صورت گرفت که نیروهای جهادی مثل همیشه پای کار بودند.

 

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی علی‌رغم مشغله کاری سرکشی از خانواده‌های مقام معظم شهدا را فراموش نکرده‌اند، افزود: مشکلات برق، گازکشی و لوله‌کشی چند واحد مسکونی نیازمند توسط گروه جهادی شهدای پاتاوه انجام گرفت.

پسنده با اشاره به  معرفی سه بیمار ژنتیکی به موسسه خیرین سلامت استان جهت کمک وام و پیگیری مشکلات بیماری آنها افزود: بسته‌بندی بیش از 50 بسته معیشتی مواد غذایی توسط گروه جهادی شهدای دیلم با همکاری گروه جهادی شهدای پاتاوه و اعزام گروه جهادی به یکی از روستاهای بخش پاتاوه را داشتیم.

 

وی با اشاره به ساخت سرویس بهداشتی، حیاط و آبدارخانه مسجد و نماکاری مسجد روستای خونگاه توسط گروه جهادی شهدای دیلم افزود: حمایت اهالی مردم و گروه جهادی بسیج سازندگی شهدای پاتاوه وتوزیع بسته مواد غذایی صورت گرفت درعید قربان باحمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت پذیرفت.

وی در پایان ضمن قدردانی از جهادگران عزیز و تشکر از خیرین گمنام، افزود: پویش جهانی تجدیدبعیت بامقام ولایت در عید سعید غدیرخم( لبیک یا خامنه‌ای) در عین فعالیت کار جهادی توسط جهادگران صورت گرفت.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات محرومان یاسوج مقاومت گروه جهادی بسیج سازندگی گروه جهادی شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود