Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:34:18 GMT

مشارکت در طرح کمک‌های مومنانه تکلیف دینی و انسانی است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۷۲۲

مشارکت در طرح کمک‌های مومنانه تکلیف دینی و انسانی است

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مشارکت در طرح کمک‌های مومنانه را یک تکلیف دینی و انسانی عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره طرح کمک مومنانه اظهار داشت: همگی به عنوان وظیفه دینی و انسانی تکلیف داریم در طرح کمک مومنانه مشارکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای طرح کمک مومنانه همه اقشار مختلف مردم، هیات مذهبی و نهادهای انقلاب پای کار آمدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح علاوه بر برخورداری حداقلی نیازمندان از بسته های معیشتی سبب تقویت بنیه اخلاقی نیز می شود.

رشیدی عنوان کرد: در این شرایط که مردم از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند کمک به همنوع سبب تقویت روحیه جهادی خواهد شد.

وی از مردم خواست که همچون مرحله قبلی، در دور دوم کمک مومنانه نیز حضور یابند زیرا اگر مردم به مردم کمک کنند نظر رحمت خدا بر این جامعه روز افزون خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه طرح کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

 

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر ۴۰۰ فلسطینی را در بیمارستان الشفاء اعدام کرده است و امروز توانستیم ۹ جسد دیگر را کشف کنیم.»

 دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای پس از انتشار فیلم مربوط به کشف یک گور دسته جمعی در نزدیکی بیمارستان «الشفاء» اعلام کرد رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز ۹ جسد کشف شده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «تعدادی از بیماران در میان اجساد بودند که آنها را از محوطه مجتمع الشفاء پیدا کردیم.»

وی تأکید کرد برخی از اجساد با تجهیزات پزشکی که همراه بیماران بود، دفن شده‌اند

 

دیگر خبرها

  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه: شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است/ سرگردانی کودکان در رفح
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه: با فاجعه انسانی واقعی در شمال غزه مواجه هستیم