Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- استاندار گیلان اتمام آزادراه رشت - قزوین را در ابعاد ملی تاثیرگذار دانست و با تاکید بر ضرورت رصد روزانه وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی و مراکز اشتغال توسط مدیران و فرمانداران گفت: از تلاش مدیران نباید ذره‌ای کاسته شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع در جلسه شورای اداری رودبار به تلاش های صورت گرفته و درحال انجام در راستای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و رونق واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران به صورت میدانی بر روند تکمیل طرح ها و پروژه ها نظارت کنند تا مسیر پیشرفت فیزیکی آنها تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی شمار بالای تردد در محور رودبار به عنوان مهمترین دروازه ورودی استان را یک فرصت برای عرضه بیشتر خدمات، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و بر ضرورت بهره گیری از آن تاکید و اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی انجام شده و بخش دیگری نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود. استاندار گیلان با اشاره به اهتمام و جدیت دولت تدبیر و امید در تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین گفت: اتمام این آزادراه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تنها به توسعه گیلان منتهی نمی شود بلکه در ابعاد ملی تاثیرگذار است. وی به ظرفیت های رودبار و برخورداری این شهرستان از مردمانی سختکوش و نجیب اشاره کرد و گفت: از فرماندار جدید انتظار می‌رود در حوزه های اقتصادی و اشتغال تلاشی مضاعف داشته باشد و ظرفیت ها را برای رونق اقتصادی و اشتغال مردم به‌کار گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین