Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:39:56 GMT

کلید سئوالات آزمون ارشد فردا منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۸۶۳

کلید سئوالات آزمون ارشد فردا منتشر می‌شود

کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ فردا دوشنبه، ۲۰ مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیش از ۵۱۴ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز پنج شنبه ۱۶ مرداد و به مدت سه روز برای تصاحب صندلی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی رقابت خود را آغاز کردند که ۵۰ درصد این داوطلبان زن و مابقی مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹، تعداد ۴۳۳ هزار و ۹۳۶ داوطلب در گروه آموزشی علوم انسانی، ۳۹ هزار و ۲۰۸ داوطلب نیز در گروه آموزشی علوم پایه، ۱۴۵ هزار و ۵۶۴ داوطلب در گروه آموزشی فنی و مهندسی، ۱۷۷ هزار و ۳۵ داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۵۴۸ هزار و ۸۹ داوطلب در گروه آموزشی هنر، ۳۰ هزار و ۸۵ داوطلب نیز در گروه آموزشی دامپزشکی رقابت کردند.

دفترچه سوالات آزمون نوبت سوم نیز از عصر روز گذشته بر روی سایت این سازمان قابل مشاهده است. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از عصر فردا روز دوشنبه ۲۰ مرداد بر روی سایت این سازمان منتشر خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون فوق به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان در آزمون نیز دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 437838

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كارشناسي ارشد کنکور ارشد کنکور کارشناسی ارشد کلید سئوالات آزمون ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ گروه آموزشی داوطلب در گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم