Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:19:44 GMT

دورکاری کارمندان و تمام محدودیت‌ها در تهران تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۹۵۱

دورکاری کارمندان و تمام محدودیت‌ها در تهران تمدید شد

‍‍‍‍‍‍

استاندار تهران از تمدید تمام محدودیتها و دورکاری کارمندان تا پایان هفته جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: شرایط تهران به لحاظ بیماری کرونا همچنان شکننده و ناپایدار است لذا مقرر شد تمام محدودیت‌ها از جمله دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران تا چهارشنبه 22 مرداد تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی و ورزش‌های پربرخورد همچنان تعطیل است همچنین فعلاً ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای 10 نفر تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط انوشیروان محسنی بندپی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط انوشیروان محسنی بندپی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۲ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی ۴ سقوط مرگبار چترباز در ارتفاعات وردیج ۵ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات ۶ ۶ روش تمدید غیرحضوری دفترچه‌های تأمین اجتماعی ۷ هزینه خدمات هر توانخواه در مراکز توانبخشی روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است ۸ گزارش// دردسرهای خانواده‌ها در فصل ثبت‌نام مدرسه/ بازهم "جا نداریم!" مهمترین اخبار اجتماعی دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی دورکاری کارمندان و تمام محدودیت‌ها در تهران تمدید شد ماجرای تخریب "کاخ مرمر"؛ از احداث آسانسور در کاخ تا ساخت سونا و جکوزی در طبقه دوم! آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۵.۱ میلیون مبتلا و ۱۶۵۰۰۰ کشته همچنان در صدر + جدول مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی انوشیروان محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند