Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: بیش از ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری سطح جنوب کرمان در اقدامی خودجوش و جهادی برنامه های فرهنگی و خدمت رسانی به محرومین را در قالب برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت انجام دادند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: علی رغم این که دهه ولایت و امامت امسال مصادف با ایام کرونایی شد اما این مشکل مانع از برگزاری بزرگداشت این دهه به نحو احسن توسط بچه مسجدی های کانون های فرهنگی هنری مساجد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: بیش از ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری سطح جنوب کرمان در اقدامی خودجوش و جهادی برنامه های فرهنگی و خدمت رسانی به محرومین را در قالب برنامه های بزرگداشت این دهه انجام دادند.

وی بیان کرد: با کمک برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم ۱۰ میلیون تومان به حساب ۱۰ کانون فرهنگی هنری روستایی مناطق محروم واریز شد تا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ۱۰ راس گوسفند قربانی خریداری شده و سپس گوشت های نذری در بین نیازمندان این مناطق توزیع شوند.

خوبی زاده ادامه داد: همچنین بسیاری از کانون ها با جلب کمک های خیرین و مردم، قربانی ذبح کرده و گوشت های نذری را در بین نیازمندان محله مساجد خود و به ویژه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: بیش از نیمی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اطعام نیازمندان در غدیر را در اولویت برنامه های خود قرار داده و در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم، غذای گرم پخت کرده و در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی ابراز کرد: علاوه بر این تعدادی از کانون های فرهنگی هنری نیز با هماهنگی های صورت گرفته با نانوایی های شهرها و روستا اقدام به توزیع نان صلواتی کرده و همچنین کیسه آرد در بین نیازمندان توزیع کردند و تعدادی دیگر بسته های غذایی تهیه کرده و در بین نیازمندان محله مسجد و مناطق محروم و دور افتاده توزیع کردند.

خوبی زاده اضافه کرد: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری علاوه بر اجرای طرح اطعام و کمک مومنانه، کاروان شادی در سطح شهرها و روستاها راه اندازی کرده و با توزیع بسته های فرهنگی از جمله کتاب و بروشور با محتوای غدیر، اقدام به تبلیغ این واقعه بزرگ کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی تبلیغی کانون ها، برگزاری جشن های مجازی، اجرای مسابقه های دلنوشته، کتابخوانی، نقاشی، قصه گویی و شعر بود و تعدادی از کانون ها از ظرفیت گروه های سرود خود اقدام به اجرای سرود خیابانی کردند.

وی بیان کرد: راه اندازی پویش من یک غدیری ام و پویش جشن خانگی غدیر یکی دیگر از این برنامه ها است که در سطح فضای مجازی اجرا شد و همچنین کانون ها بیش روز قبل از عید غدیر شروع به تولید محتوا از جمله کلیپ و عکس نوشته کرده و به صورت روز شمار در گروه های مجازی منتشر کردند.

خوبی زاده اظهار کرد: آذین بندی مساجد و محله ها، اهدا پرچم به اهالی محله های مساجد برای نصب بر سردرب منازل در راستای پویش هر خانه یک پرچم و پخش مولودی از سایر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در دهه امامت و ولایت به ویژه در عید غدیر بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از مدیران و اعضای فعال کانون های مساجد جنوب کرمان در برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه عید غدیر تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اطعام نیازمندان اطعام عید غدیر دهه ولایت و امامت غدیر کانون های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری بین نیازمندان جنوب کرمان توزیع کردند کانون ها خوبی زاده برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان