Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@20:41:33 GMT

دموکرات­‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۰۶۵

دموکرات­‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -شنبه- در نشست مطبوعاتی در کاخ سفید مخالفان دموکرات خود را به تلاش برای سرقت انتخابات متهم کرد و گفت: «آن‌ها فقط از طریق کلاهبرداری می‌­توانند در انتخابات پیروز شوند.»

ترامپ گفت: «دموکرات‌ها و در راس آن‌ها ‌نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا کمک­‌های اختصاص یافته به آمریکایی‌­های آسیب‌دیده از پاندمی کرونا و کمک به اقتصاد کشور برای غلبه بر عواقب این بیماری همه‌گیر را گرو می‌­گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اشاره به اینکه دموکرات‌ها سعی کرده­‌اند بسته جدید کمک­‌های مالی در پرونده­‌هایی از قبیل ارائه مشوق های مالی به مهاجران غیرقانونی و آزادی زندانیان و مهاجران غیرقانونی بازداشت شده را در دستور کار مذاکرات بین کنگره و کاخ سفید قرار دهند، پرسش‌­هایی را درباره ارتباط این پیشنهادات با کمک به اقتصاد آمریکا و مبارزه با پاندمی کرونا مطرح کرد.

ترامپ دموکرات‌­ها را به ارائه برنامه‌­های چپ‌گرایانه افراطی که ارتباطی با ویروس چینی ندارند متهم و تاکید کرد که آن‌ها نمی­‌خواهند به مردم کمک کنند.

وی همچنین دموکرات­‌ها را مسئول ارائه تغییرهایی در قوانین ویژه رای‌گیری در انتخابات آینده دانست که راه را برای دستکاری نتایج انتخابات از جمله حذف اقدامات برای تایید هویت رای‌دهندگان، اعتبار امضاها و سازماندهی رای از طریق پست باز می­‌کند.

ترامپ در ادامه افزود: «آیا می‌دانید پشت پرده این ماجرا چیست؟ این کلاهبرداری است و آن‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند زیرا این تنها راه پیروزی آن‌هاست.»

این اظهارات به دنبال شکست کاخ سفید و کنگره برای دستیابی به توافق در مورد بسته جدید کمک‌­های مالی با هدف حمایت از اقتصاد امریکا که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته مطرح شده است.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا دموکرات های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم

یک وزیر دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه‌شنبه درحالیکه همچنان تهدیدها و شرارت‌های رژیم صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه دارد، اعلام کرد که واشنگتن خواهان مهار مناقشه است تا اینکه در منطقه گسترش پیدا نکند.

وی همچنین در ادامه حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، بیان کرد که انتظار می‌رود آمریکا در روزهای آینده تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کند.

وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد که تمام گزینه‌ها برای خنثی کردن اقدام‌های ایران روی میز است.

تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران

مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته مجموعه‌ای از لوایح را با هدف تحت فشار قرار دادن ایران به لحاظ مالی پس از حمله موشکی و پهپادی تلافی جویانه تهران علیه رژیم صهیونیستی، تصویب کرد.

براساس این گزارش، سه لایحه جداگانه تحت تعلیق قوانین، به صحن کنگره راه یافت. روندی سریع که تصویب آن مستلزم حمایت دو سوم نمایندگان برای تصویب است و امکان رای گیری سریع در صحن را فراهم می کند.

براساس این لوایح، مجازات های مالی به طور گسترده بر ایران، و کسانی که از آن حمایت می کنند و شبکه گروه های نیابتی آن وضع می شود. این لوایح شامل لایحه‌ای برای پایان دادن به وضعیت معافیت مالیاتی سازمان های غیرانتفاعی است که به زعم آنها از گروه های تروریستی حمایت می‌کنند، لایحه‌ای با هدف مختل کردن خرید نفت و محصولات پتروشیمی توسط چین از ایران و تلاش برای قطع دسترسی دولت ایران به استفاده از سیستم مالی آمریکاست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود