Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شاخص کل بورس امروز یکشنبه با رشد بیش از ۴۴ هزار واحدی همراه بود.

 امروز یکشنبه (۱۹ مرداد) شاخص کل بورس تهران با رشد ۴۴ هزار واحدی وارد کانال دو میلیون و ۷۸ هزار واحد شد.
نماد‌های فارس، فملی و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های برکت، وبانک و وخاور بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانکی‌ها امروز پر تقاضا شروع به معامله کردند.دی٬ وبصادر٬ وپارس٬ وملل و وکار از جمله نماد‌های مثبت گروه اند.ونوین٬ وپاسار٬ وآیند و وشهر متعادل اند.
خودرویی‌ها هم امروز معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند.خمحرکه، خزامیا٬خبهمن٬ ورنا٬ خکمک٬خوساز٬ خلنت وخپویش با افزایش تقاضا همراه اند. خاهن٬ خکاوه٬ خچرخش٬ خموتور٬ خرینگ و خفنر منفی داد و ستد می‌شوند. ختوقا و خپارس متعادل اند.
نفتی‌ها معاملاتی پر تقاضا را تجربه می‌کنند.شبندر٬شتران٬شپنا٬ شسپا٬ شبهرن٬ شبریز٬ شاوان و شپاس با افزایش قیمت همراه اند. ونفت٬ شراز و شزنگ متعادل اند.
محصولات شیمیایی امروز معاملاتی متعادل و مثبت را تجربه می‌کنند. فارس٬ تاپیکو٬ پارسان٬شیران٬شصدف٬ پاکشو٬ شفارس٬ شیراز وشاملا با افزایش قیمت همراه اند. شبصیر و شفارا پر عرضه داد و ستد می‌شوند. پترول متعادل است.
در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۴۴ هزار و ۶۵۰ واحدی (۲.۲ درصد) در ارتفاع دو میلیون و ۷۸ هزار واحد قرار گرفت.
همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۹ درصدی مواجه شد. آخرین قیمت ۱۸۱ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۵ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۷۰ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نماد‌های وغدیر, شبندر وشتران در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.
 ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به شش هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان رسید.    باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش تابناک، بازار سرمایه امروز روندی مثبت داشت و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ساعات پایانی معاملات با ۶ هزار و ۲۳۱ واحد افزایش، به سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی رسید.

شاخص هم‌وزن، نیز روندی مثبت داشت و با ۳۷۸ واحد افزایش در سطح ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

همچنین در معاملات امروز نماد‌های «فملی» با ۱۵۷۵ واحد، «فولاد» با ۱۵۵۸ واحد و «فارس» با ۶۴۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند.

در پایان معاملات فرابورس ایران، شاخص کل نیز روندی مثبت داشت و با ۱۱ واحد افزایش، به سطح ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی رسید.

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار