Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:56:08 GMT

ستاره سپاهان از بازی با استقلال محروم شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۱۶۲

ستاره سپاهان از بازی با استقلال محروم شد+ عکس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تنها محروم مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت سازمان لیگ، مرتضی منصوری تنها بازیکن محروم مسابقه استقلال و سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل۹۹-۹۸ است.

این مسابقه روز دوشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد

دروازه بان استقلال در ماجرای مصاحبه درباره جریمه ۳۰۰میلیونی ناشی از جنجال تماس با یک زن بعداز بازی با آلومینیوم اراک، یک جلسه محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، که در واکنش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون تومانی بخاطر لمس جیمی‌جامپ زن ، گفته بود: "فدای سر آن خانم، پرداخت می‌کنم...! " امروز با رای کمیته انضباطی محروم شد.

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده ، هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد.

در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی