Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:06:54 GMT

تعمیرات تخصصی روی ۲۰۰ دستگاه پل طی یکسال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۲۲۴

تعمیرات تخصصی روی ۲۰۰ دستگاه پل طی یکسال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: از مجموع ۲۰۰ دستگاه پلی که طی یک سال گذشته مرمت شده اند، ۸۲ دستگاه پل در پاسخ به پیام های سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تحت اجرای اقدامات اضطراری به منظور رفع خطر قرار گرفته اند.

وی با بیان آنکه بیشترین آسیب های وارد شده به پل های سطح شهر تهران شامل تخریب درزهای انبساط، آسیب دیدگی ایزولاسیون و روکش آسفالت و نیز مشکلات ناشی از زهکشی و سیستم جمع آوری آب های سطحی است، یادآور شد: تعمیرات تخصصی پل ها در سال گذشته شامل ۳۰۰ متر طول تعویض درز انبساط ۵۰ متر طول تعویض هندریل، ۲۵۰ متر طول تعویض لوله های جمع آوری آب های سطحی و پخش ۲۰۰ متر مربع ملات ترمیمی در نقاط فرسودگی بتن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با یادآوری اینکه ایرادت اساسی و موارد مورد نیاز جهت انجام تعمیرات تخصصی پل ها از طریق بازدیدهای مستمر کارشناسان مجری نگهداشت و مقاوم سازی و نیز اعلام شهروندان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران احصا می شود، خاطرنشان ساخت: مرمت و انجام تعمیرات پیشگیرانه پل ها باعث افزایش طول عمر سازه، کاهش تصاعدی هزینه های نگهداری، رفع خطر و در نهایت رضایت شهروندان می شود.

کد خبر 4993823

منبع: مهر

کلیدواژه: علی پیوسته شهرداری تهران پروژه عمرانی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی شورای شهر تهران ملک جماران وضعیت راهها سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر طبق هماهنگی با مقام قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در  غرب استان تهران اقدام کردند و در جریان اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب را که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت یک ماه و در طول فروردین ماه اجرا شد، گفت: در این مدت ۲۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در اجرای این طرح، ۱۸۳۹ خرده فروش نیز دستگیر شده و ۴۲۶ کیلو ۹۳۳ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی نیز کشف و ضبط شد.

زلفخانی از تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان خبر داد و گفت:‌ این افراد با پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. اجرای طرح برخورد با موادمخدر نیز همچنان ادامه دارد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم