Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:09:24 GMT

طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۴۳۱

طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین

نماینده تهران در مجلس از تدوین طرح نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین خبر داد. - اخبار سیاسی -

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: در شرایط فعلی نوع سهمیه بندی بنزین برای خانوارهای که خودرو دارند خوب است.

گزارش تسنیم از یک بی عدالتی در کشور/ یارانه بنزین کپرنشین‌ها در جیب مرفهین کلان‌شهرهااختصاص سهمیه بنزین به خودروها بی‌عدالتی است/باید تولید بنزین افزایش یابد

وی با بیان اینکه 50 درصد خانواده ها فاقد خودرو هستند و از یارانه انرژی بی بهره هستند، ادامه داد: در شرایط فعلی نحوه توزیع یارانه سوخت ناعادلانه است و حتما باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در مجلس از تدوین طرحی از سوی نمایندگان برای تغییر در نحوه سهمیه‌بندی بنزین خبر داد و عنوان کرد: در این طرح که در نوبت اعلام وصول قرار دارد پیشنهاد شده است تا سهمیه بنزین به جای خودروها به تعداد افراد خانواده داده شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: اگر روزانه به هر فردی 7 دهم لیتر بنزین تعلق بگیرد به طور مثال به  یک خانواده 5 نفره ماهیانه 100 لیتر بنزین تعلق می گیرد.

شریعتی با اعلام اینکه در این طرح برای هر فرد ماهیانه 20 لیتر بنزین در نظر گرفته شده است، افزود: در این طرح پیش بینی شده تا سامانه ای برای فروش بنزین افرادی که خودرو ندارند پیش بینی شود.

وی اظهار داشت: البته این موضوع نیز پیش بینی شده که دولت بنزین افرادی که خودرو ندارند را در انتهای ماه بردارد و به جای آن کارت بانکی افراد را شارژ کند تا آنها بتوانند کالا خریداری کنند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین مجلس بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از یک بی عدالتی در کشور/ یارانه بنزین کپرنشین‌ها در جیب مرفهین کلان‌شهرها اختصاص سهمیه بنزین به خودروها بی‌عدالتی است/باید تولید بنزین افزایش یابد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از یک بی عدالتی در کشور/ یارانه بنزین کپرنشین‌ها در جیب مرفهین کلان‌شهرها اختصاص سهمیه بنزین به خودروها بی‌عدالتی است/باید تولید بنزین افزایش یابد واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۲ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۳ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۴ بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس ۵ مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان ۶ اعلام ایجاد خط پدافندی تبیین در برابر خط تحریف ۷ واعظی:‌ انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند ۸ واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود مهمترین اخبار سیاسی قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت قالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت تمدید تمام محدودیت‌ها و دوری کارمندان تا پایان هفته در تهران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین مجلس قیمت بنزین مجلس سهمیه بندی بنزین سهمیه بنزین بی عدالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی

به گزارش پارس نیوز ، حذف سهمیه بنزین دولتی برای رانندگان اسنپ و تپسی، ضربه مهلکی به این کسب و کارهای نوپا و پررونق وارد خواهد کرد. پیش از این، رانندگان این شرکت ها از سهمیه ای اختصاصی بهره مند می شدند که به آن ها امکان می داد با هزینه سوخت پایین تری به مسافرکشی بپردازند. اما با حذف این سهمیه، هزینه های سوخت به طور چشمگیری افزایش یافته و درآمد خالص رانندگان را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

این وضعیت منجر به کاهش انگیزه رانندگان برای فعالیت در اسنپ و تپسی خواهد شد. بسیاری از رانندگان ترجیح می دهند شغل خود را عوض کنند و یا به صورت پاره وقت با این شرکت ها همکاری نمایند. نتیجه این امر، کاهش تعداد رانندگان فعال و افزایش زمان انتظار برای مسافران است.

علاوه بر این، حذف سهمیه بنزین، شرکت های اسنپ و تپسی را نیز با چالش جدی روبرو کرده است. با کاهش تعداد رانندگان فعال، کیفیت خدمات رسانی این شرکت ها تحت تاثیر قرار گرفته و رضایت مشتریان نیز سیر نزولی پیدا خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی