Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:15:25 GMT

احمدی : مردم لبنان بدانند که ما در کنارشان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۷۰۴

احمدی : مردم لبنان بدانند که ما در کنارشان هستیم

نماینده مردم عسلویه در مجلس گفت: مردم لبنان بدانند ما در کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد برای آنها دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 19 مرداد 99) گفت:‌ فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت قلب و ما دوستان را متأثر ساخته مردم لبنان بدانند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد برای آنها دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم عسلویه در مجلس اظهار داشت: یکی از انتظارات مردم از مجلس یازدهم این است که امید آنان را در قالب قانون‌‌گذاری صحیح و منطبق با نیازمندی‌ آنها جهت رفع مشکل و موانع اقتصادی و فرهنگی و نظارت دقیق بر دستگاه‌های اجرایی محقق کنیم و ضمن رفع دغدغه‌های آنها در خصوص معیشت توصیه مقام معظم رهبری که فرمودند با نیت خالص خدایی برای مردم کار کنید و به مسائل کلیدی اولویت دهید و روابط‌تان با دولتمردان با قانون و شرع باشد در مقابل دشمن وحدت داشته و نقش نظارتی مجلس را با متانت و بدون حاشیه ایفا کنیم. 

وی افزود: مدتی است که سخنانی درباره تخصیص سهمیه از عواید حاصل از عوارض آلایندگی به استان‌های مجاور مطرح شده که باعث ناراحتی و نگرانی مردم حوزه انتخابیه و تکدر خاطر علما و مسؤولین استانی شده است. آقای رئیس‌جمهور از شما می‌خواهم شخصا به این موضوع ورود کنید.

احمدی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسؤولین خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس عسلویه احمدی موسی نماینده مردم عسلویه در مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به تجاوز اسراییل به کنسولگری‌حق طبیعی این کشور بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی خطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه ایران حق داشت به رژیم اسرائیل غاصب پاسخ بدهد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که گفتار و رفتارش یکی است و صادق است.

وی با بیان اینکه ایران دیروز با ایران امروز بسیار متفاوت است، افزود: وقتی آن وعده صادقی که از سوی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران بیان شده بود با قدرت و قوت هر چه تمام تر بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد، بدون اینکه از سایر متحدان و شرکای خبیث رژیم کودک کش صیهونیستی خطایی صورت گیرد، نشان از یک نظام اسلامی قدرتمند و مقتدر نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جهان است.

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ادامه داد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری‌اش در دمشق، حق طبیعی این کشور بود. این پاسخ ثابت کرد که ایران کشوری قدرتمند است و باج نمی‌دهد و از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و با سربلندی و قدرت از عزت مردم و حاکمیت ملی خود هر چند منجر به فداکاری بسیار گردد دفاع می‌کند.

وی ضمن محکوم کردن حمایت آشکار کشورهای مستکبر از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رفتار آنها منجر به تشویق این رژیم به قتل عام، کشتار و آواره کردن فلسطینی‌ها می‌شود که در نتیجه در جنایت رژیم اسرائیل شریک هستند.

شیخ خطیب با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی جسمی نامانوس در این منطقه بوده و آینده‌ای در اینجا ندارد، افزود: امیدوارم درس عبرتی گرفته باشند.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه میان مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و مرکز مدیریت حوزه های علمیه به امضای طرفین رسید.

کد خبر 6078601

دیگر خبرها

  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • پاسخ ایران به تجاوز اسراییل به کنسولگری‌حق طبیعی این کشور بود