Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در سال جاری مصرف فرآورده‌های نفتی در استان ایلام ۱۵ درصد کاهش یافته است.

«علی‌اصغر چاغروندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از رشد ۲۴ درصدی مصرف CNG در استان ایلام خبر داد و گفت: با افزایش مصرف سی. ان. جی در استان، بیش از یک میلیون لیتر بنزین در تیر ماه سال جاری  صرفه جویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون قریب به ۳۰۰ خودرو در سامانه طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ثبت نام شده اند و همچنین ضروری است مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری هر چه سریع‌تر در  سامانه GCR.NIOPDC.IR جهت بهره مندی از این طرح ثبت نام کنند.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در راستای کاهش خطرات احتمالی در جایگاه ها و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از تعداد ۲۳ جایگاه سی. ان. جی تک و دو منظوره منطقه بالغ بر ۸۵درصد موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد(استاندارد سازی) شدند و مابقی جایگاه ها نیز در حال استاندارد سازی تجهیزات هستند.

 

چاغروندی بیان کرد: باتوجه به محدودیت‌های تردد و پروتکل‌های بهداشتی حاکم در جامعه و کاهش ترددها، مصرف فرآورده‌های نفتی در  استان در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۱۵ درصد کاهش یافته است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خاطرنشان کرد: مصرف بنزین در سال جاری(چهارماهه) در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا با کاهش ۲۲.۵ درصدی همراه بوده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی ان جی نفت و گاز بنزین فرآورده های نفتی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان از انتقال ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با خطوط لوله انتقال نفت این منطقه در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان، نصرت‌اله میر با اشاره به آمادگی کامل منطقه خوزستان برای انتقال ایمن و پایدار انواع فرآورده نفتی از طریق مراکز انتقال نفت و تأسسیات تابعه افزود: در مجموع ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده شامل بنزین، نفت سفید و نفت‌گاز به پالایشگاه‌های کشور ارسال شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه‌ تجهیزات دوار و فرآیند انتقال روزانه مواد نفتی در مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابعه در بازه زمانی یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال گفت: این مقدار شامل ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین موتور، ۸ میلیون لیتر نفت سفید و ۳۰۰ میلیون لیتر نفت‌گاز بوده است که از حوزه استحفاظی منطقه خوزستان ارسال شده است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان یادآور شد: منطقه خوزستان جزو مبادی اصلی ورودی نفت خام و فرآورده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با هزار و ۳۰۰ کیلومتر خطوط لوله با قطر ۶ تا ۳۰ اینچ، فرآیند انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی را انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد