Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: مجموعه کامان و زرشک و تله سیژ آن، یک ظرفیت ویژه برای استان است و باید به ‌عنوان کانون مهم گردشگری قزوین معرفی شود.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از مجموعه گردشگری و تفریحی زرشک و کامان و تله سیژ این منطقه که طی سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات متوقف بود، افزود: این مجموعه با ایجاد ظرفیت‌هایی برای تابستان می‌تواند به عنوان یک کانون مهم گردشگری در منطقه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این کار را به سرعت رقم بزنیم چون برای حل مشکلات این طرح، مانع اصلی مساله استاندارد بود که باید هرچه سریعتر رفع شود.

جمالی پور گفت: ما اعتقاد داریم مکان‌های گردشگری باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند چون یکی از دغدغه‌های ما در مکان‌های گردشگری امنیت و ایمنی است.

وی با بیان اینکه استاندارد طرح تله سیژ بسیار مهم است، افزود: باید در تایید استاندارد این طرح، کمی سرعت داده شود البته سرعت به معنای فدا کردن دقت نیست بلکه باید با رعایت جنبه‌های فنی در زمان کوتاه‌تری اهداف استاندارد محقق شود.

استاندار قزوین گفت: این طرح قبلا دچار حادثه شده بود و باید با وسواس بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و ایرادات آن رفع می‌شد.

جمالی پور گفت:بعد از رفع مساله استاندارد باید به فکر جذب سرمایه گذار بود و با انتشار یک فراخوان، جاذبه‌های منطقه برای سرمایه‌گذاران تبیین گردد.

وی گفت: این منطقه در این صورت به سرعت به یک منطقه ویژه تبدیل می‌شود چون سه چهار ماه می‌تواند اسکی و پیست چمن نیز داشته باشد که یک ظرفیت است.

استاندار افزود: باید با همت مسئولان، این منطقه را به یک پایگاه خوب برای تفریح مردم تبدیل کرده و یک بازار خوب اقتصادی برای استان رقم بزنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری تفریح تله سیژ تله سیژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود

حشمت الله اسلامی رئیس انجمن تعزیه استان قزوین گفت: با راه‌اندازی مجموعه تئاتر شهر قزوین فضای مناسبی برای فعالیت هنرمندان استان قزوین فراهم شده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: سال گذشته به دلیل نداشتن فضای مناسب برای اجرای فعالیت‌های هنرمندان در اجرای برنامه‌های نمایشی از جمله تعزیه خوانی در مضیقه بودیم، اما با لطف مسئولان استانی مجموعه تئاتر شهر قزوین به بهره‌برداری رسید که افتخاری برای استان است.

رئیس انجمن تعزیه استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه با تکمیل مجتمع ارشاد قزوین و افتتاح مجموعه تئاتر شهر موانع موجود در مسیر فعالیت هنرمندان آثار نمایشی برطرف شده و بستری مناسب برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان قزوین فراهم شده است.

وی بیان کرد: در مراسم افتتاح مجموعه تئاتر شهر قزوین، پیشنهاد شد اجرای تعزیه‌خوانی و ذکر ائمه اطهار (ع) و ۱۴ معصوم در این مجموعه آغاز شود که درصددیم این کار عملی شود.

اسلامی گفت: قرار شد نمایش تعزیه به مدت چهار شب از تاریخ ۹ تا ۱۲ فروردین ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت ۲۰ در مجموعه تئاتر شهر قزوین واقع در بوستان ملت اجرا شود.

وی اظهارداشت: برای اجرای مراسم تعزیه‌خوانی ۱۸ تعزیه‌خوان مشارکت دارند که شاید بیشتر هم شود و با برنامه ریزی صورت گرفته در شب نخست تعزیه حربن یزید ریاحی، شب دوم تعزیه حضرت ابوالفضل (ع)، شب سوم تعزیه امام حسین (ع) و شب چهارم هم تعزیه شهادت امام علی (ع) اجرا خواهد شد.

این مسئول گفت: از شهروندان مومن دعوت می‌شود در مراسم تعزیه‌خوانی حضور باشکوهی داشته باشند.

رئیس انجمن تعزیه استان قزوین اضافه کرد: گسترش و تداوم آموزش تعزیه خوانی به دانش‌آموزان مدارس سطح استان در سال تحصیلی با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در دستور کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • درهای تالار تیموری بعد از ۵ سال گشوده شد
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد