Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر و در پاسخ به ادعای پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر دریافت مبلغ ۵ میلیارد تومان به جهت تخلیه «مرکز مطالعات زنان»، نوشت: «آقای فتاح خیلی ها شمارا به دیانت میشناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من وخانم مولاوردی باحقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان اوایل دهه ۷۰ بانظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم.»

وی افزود: «رسانه ملی بایدفرصت پاسخ دهد.»

در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ کنایه ای مولاوردی به ادعای میلیاردی پرویز فتاح /گر حکم‌ شود که مست گیرند...





گفتنی است پرویز فتاح شب گذشته در برنامه نگاه یک ادعایی را درباره ابتکار و مولاوردی مطرح کرد و گفت: مرکز مطالعات و تحقیق زنان دست خانم ابتکار و مولاوردی بوده است. بابت تخلیه ساختمان آنها ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار خلاف قانون است. کسی که در ملک بنیاد سالیان سال نشسته باید اجرت المثل هم بدهد.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1419623

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پرویز فتاح معصومه ابتکار شهیندخت مولاوردی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی دیشب خوشحالترین رئیس باشگاه دنیا بود. پی اس جی توانست شکست بازی رفت را با برد 1-4 در زمین بارسا عوض کرده و راهی نیمه نهایی شود. مدیر قطری طبعا نمی توانست خوشحال‌تر از این باشد. پاریس حالا سه بازی تا فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه باشگاه، فاصله دارد.

الخلیفی بعد از بازی به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در ابتدا از انریکه به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و سپس تلاش بازیکنان تیمش را نیز ستود. الخلیفی گفت که به این تیم ایمان دارد.

سپس خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آینده امباپه کردند و اینکه آیا ممکن است او در صورت قهرمانی از جدایی منصرف شود ولی رئیس سکوت کرد. 

الخلیفی وقتی با تعدد سوالات در مورد امباپه روبه‌رو شد، قاطعانه گفت: «من اینجا هستم تا در مورد بازی حرف بزنم. به سوالات در مورد امباپه جواب نخواهم داد.»

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران /با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم /در بالاترین حد یک حادثه امنیتی بود نه حمله
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!