Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس در توئیتی نوشت: زیربناى تحقق شاخص‌هاى مدیریت کنترل همه گیری کرونا، هماهنگی عملکردی بین بخشی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود نوشت: زیربناى تحقق شاخص‌هاى مدیریت کنترل همه گیری کرونا، هماهنگی عملکردی بین بخشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده وضعیت موجود حاکی از هماهنگی ضعیف در دولت ودر برخی زمینه‌ها بوده که پایه‌های نظام سلامت را به فرسودگی کشانده. کشور جهت کنترل کرونا چاره‌ای جز حرکت به سمت اجرایی شدن نظام بهره‌وری در دل دولت ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی کرونا مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ثروت توسط مردم؛ راه حل نخست در تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر همدان گفت: نظام آموزشی کشور باید در محور کارآفرینی باشد نه اینکه دانش آموختگان پس از فارغ التحصیلی توقع استخدام دولتی و دریافت حقوق باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: اینکه نظام آموزشی کشور در مسیری است که فرد دانش آموخته انتظار دارد حقوق بگیر دولت باشد، درست نیست و باید این رویکرد اصلاح شود.

خطیب جمعه همدان تصریح کرد: اسلام به کارآفرینی و تولید حداکثری توصیه داشته و مردم باید از دسترنج خود تامین کننده نیاز‌ها باشند.

وی با تاکید بر نقش مهم دولت در رونق کارآفرینی گفت: دولت باید بستر‌های لازم را برای کارآفرینی مردم فراهم سازد و اشتغال آسان تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مصارف بی‌رویه و غیر اصولی در هر بخشی مشکل ساز است، گفت: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد آب کشور در کشاورزی مصرف می‌شود که این رویه باید اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به شیوه‌های عزاداری در شب‌های قدر، افزود: مجلس عزاداری باید معرفت افزایی و علم باشد و افرادی که هیئت دار هستند، در کنار عزاداری و دعاها، باید احکام شریعت و معارف الهی نیز مطرح شود.

دیگر خبرها

  • تولید ثروت توسط مردم؛ راه حل نخست در تحقق شعار سال
  • شرکت کردن ملت با بصیرت ایران در روز جهانی قدس
  • خطبه های نمازجمعه بندرعباس
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها سفر با قطار را اطمینان بخش می کند
  • سفر با قطار اطمینان بخش است/رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت