Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: هر گونه اظهار نظر درباره علت و نحوه مرگ سها رضانژاد در این پرونده پس از بررسی‌های فنی و نظر پزشکی قانونی امکان‌پذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی عزیززاده اظهار داشت: نامه‌ای برای رفتن خانواده رضانژاد به پزشکی قانونی صادر شد و این خانواده امروز برای شناسایی و انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان‌بر بودن آزمایش DNA گفت: در نامه‌ای از پزشکی قانونی درخواست کردیم در کوتاه‌ترین زمان جواب آزمایش DNA را برای رسیدگی سریع‌تر پرونده به دادستانی این شهرستان ارائه کند.

ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بودپایان 28 روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شدگزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی افزود: لباس‌های تن جسد با نشانی‌های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس‌هایی که سها رضانژاد در آخرین فیلم تلفن همراهش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان را که این جسد متعلق به این بانو است تقویت می‌کند اما اظهار نظر قطعی درباره هویت جسد با آزمایش DNA امکان‌پذیر است.

وی با بیان این که فعلا هیچ نظری درباره علت و نحوه مرگ جسد منتسب به سها رضانژاد نمی‌توان اعلام کرد گفت: هر گونه اظهار نظر درباره علت و زمان مرگ این جسد پس از بررسی‌های بازپرس پرونده و نظریه پزشکی قانونی امکان‌پذیر است و هیچ گمانه‌زنی پیش از نظریه پزشکی قانونی درست نیست.

جسد منتسب به سها رضانژاد صبح جمعه 17 مردادماه در منطقه چکل‌سر جنگل شموشک پیدا شد. این دختر 27 ساله طبیعت‌گردى است که مدتى پیش در ارتفاعات جهان‌نماى شهرستان کردکوى مفقود شده بود.

انتهای پیام/82/ح

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست جستجوی بی‌نتیجه برای یافتن دختر کوهنورد گمشده در جهان‌نما پس از ۱۰ روز / بسیج ۱۷۰ نفری هم نتیجه نداد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست جستجوی بی‌نتیجه برای یافتن دختر کوهنورد گمشده در جهان‌نما پس از ۱۰ روز / بسیج ۱۷۰ نفری هم نتیجه نداد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی معرفی خانواده "سها" به پزشکی قانونی؛ هرگونه گمانه‌زنی تا اعلام نظر پزشکی قانونی درست نیست گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی قانونی سها رضانژاد جهان نما دختر گمشده آزمایش DNA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برخط دو فیلم سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از ۴ اردیبهشت از سکوی فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نمایش برخط «ناسور»

همچنین فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در ۲ اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به نمایش درمی آید. 

در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سرشناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمدنژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل