Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع خود در ارتش خبر داد، این هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند هوایی ارتش در ارتفاعات جولان سرنگون شده است.   منابع مذکور تأکید کردند بعد از این حادثه که روز جمعه گذشته رخ داد، آژیرهای خطر در مناطق شمال فلسطین اشغالی به‌ویژه منطقه الجلیل در مرز با لبنان به صدا در آمد و لحظاتی بعد اطلاع داده شد که آژیرها به‌اشتباه به صدا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین ارتش صهیونیستی اعلام کرده بود که یک پهپاد را که وارد حریم هوایی (فلسطین اشغالی) شده، سرنگون کرده است تا بعد از آن مشخص شود که پهپاد ساقط‌شده متعلق به ارتش رژیم اشغالگر بوده و اسرائیل مجدداً خودزنی کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

از سوی دیگر گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان برای دومین بار در روز جاری ایست‌بازرسی‌های صهیونیستی «الجلمه» و «سالم» وهمچنین شهرک صهیونیست‌نشین «ماوو دوتان» را به رگبار بسته‌اند.

همچنین منابع خبری از برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ۱۴ شهید فلسطینی در طولکرم خبر دادند. این مراسم پس از محاصره ۳ روزه اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت این ۱۴ فلسطینی در نتیجه حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه برگزار شد.

کد خبر 6084675

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری