Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:06:25 GMT

۱۸ تن گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۲۱۰

۱۸ تن گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان توزیع می شود

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تنظیم بازار،۱۸ تن گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «داود شهرکی» در نهمین جلسه تنظیم بازار استان این جلسه بیان داشت : از آنجایی که ماموریت سیستان و بلوچستان تامین دام کشور است می طلبد سهمیه واردات دام از کشورهای همسایه به سیستان و بلوچستان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم همانند گوشت قرمز، مرغ، شکر و آرد در استان وجود ندارد، ادامه داد: سهمیه کالاهای اساسی که به استان اختصاص داده شده در حال جذب است.

 

شهرکی خاطرنشان کرد : سهمیه کالاهای اساسی سیستان و بلوچستان درجهت هدایت به شهرهای محروم افزایش می یابد، گفت: فعالیت ۴۶ هزار واحد صنفی با پروانه کسب ،  تعداد ۹ اتاق اصناف و ۱۶۲ اتحادیه و ۱۶۸ فروشگاه زنجیره ای به چرخه اقصادی استان کمک می کند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان یادآور شد: ۴۳ شعبه نمایندگی و شرکت پخش ، تعداد ۳۰ سردخانه فعال ،  ۷۱۸ انبار ، تعداد ۶ واحد کشتارگاه دام ، تعداد ۴ کشتارگاه طیور و ۹ واحد تولیدی بسته بندی و جود دارند که نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی با این ظرفیت ها انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در ۴ ماهه امسال تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۴ بازرسی در سطح استان از واحد‌های صنفی و اقتصادی صورت پذیرفته است،شهرکی ادامه داد : در همین ارتباط تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده تخلف تشکیل شده است .

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش سهمیه کالاهای اساسی تنظیم بازار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، از ابتدای فروردین تاکنون ۲ میلیون و ۲۸۶ هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری انجام که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش دارد.

سید محمد رضا سیدحسینی تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی ۳۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان