Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید غدیر و به همت خدام دربان حرم رضوی، نان رایگان در ۴٩ واحد نانوایی حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا آقائی کبیر، سرکشیک دربانان کشیک ششم حرم مطهر رضوی اعلام کرد: یکی از شاخصه های تمسک به امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) توجه به شخصیت و حرکت در مسیر سلوک رفتاری آن حضرت است که همانا دستگیری از نیازمندان، یکی از برجسته ترین صفات اخلاقی این امام همام به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای لبیک به تأکیدات مقام معظم رهبری و در سالروز عید بزرگ غدیر، پخت صد در صدی نان به تعداد ١٢١ هزار و ٧٣٣ قرص نان در ۴٩ واحد نانوایی حاشیه شهر مشهد توسط کشیک ششم خدام دربان انجام گرفت.

آقائی کبیر هزینه این کار خیر را  بیش از ۶۴۱ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده توزیع نان در نقاطی از جمله شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، منطقه بابانظر، جاده طرق، ویرانی شاندیز، خیابان پنجتن، خواجه ربیع، خیابان مهر مادر، خیابان رسالت، میدان عسگریه و روستای شورک در جاده سرخس با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نانوایی ها انجام شد.

این خادم حرم مطهر حضرت رضا(ع) یادآور شد: خدمت به محرومان شهر مشهد همواره جزء اولویت‌های خادمان این آستان مقدس بوده که امسال به واسطه شیوع بیماری و محدودیت‌های به وجود آمده، در قالبی دیگر خدمت رسان همشهریان عزیز بودیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عید غدیر توزیع نان رایگان حاشیه شهر مشهد حرم رضوی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند

حجت گنابادی‌نژاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۰۶ هزار و ۱۴۷ نفر از طریق فرودگاه، ۳۷۶ هزار و ۲۱۵ نفر از طریق راه آهن، ۵۱۴ هزار و ۶۷۵ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و پنج میلیون و ۲۷۷ هزار و ۳۱۹ نفر از طریق حمل و نقل شخصی به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

او افزود: در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری برای زائران و مجاوران انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ضریب اشغال واحد‌های اقامتی طی شبانه روز منتهی به عصر پنجم فروردین در استان ۷۰ درصد، واحد‌های موقت ۸۳ درصد و واحد‌های اضطراری ۵۱ درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد
  • ۴۰۰ نانوایی مشهد در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع) نان رایگان دادند
  • فقیر و غنی، مهمان سفره کرامت کریم اهل‌بیت(ع)
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند
  • نان صلواتی در نانوایی‌های مشهد توزیع می شود