Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند  در واکنش به انتقادات مردمی نسبت به عدم واریز پول فروش سهام عدالت توسط برخی بانک‌ها به حساب سهامداران گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد، کمتر از ارزش بازار بورس سهام عدالت را خریداری کند بلکه سهامداران می‌توانند متناسب با شرایط بازار و به موجب فرمول تعیین شده سهام عدالت خود را به بانک‌ها بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید

برخی مشمولان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند بانک‌ها درباره سهام عدالت به سهامداران اطلاع رسانی کنند امکان تغییر وضعیت روش غیر مستقیم فروش سهام عدالت

 وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: احتمالا اشتباهی در محاسبات ارزش بازار بورس صورت می‌گیرد و این موضوع موجب تاخیر در واریز پول خرید سهام عدالت توسط بانک‌ها به حساب فروشنده‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی شرایطی را فراهم کرده تا مردم بتوانند با استفاده از سهام عدالت خود به عنوان وثیقه وام دریافت کنند و دیگر سهامشان را نفروشند.

 پیش از این برخی از سهامداران سهام عدالت که در حدود دو ماه پیش درخواست فروش سهام خود را از طریق بانک یا از طریق کارگزاری‌ها ثبت کرده‌ بودند، هیچ گونه وجهی برایشان واریز نشده بود.

ابتدا تصور بر این بود که همه این تقاضاها در کارگزارهای بانکی و غیربانکی ثبت شده و این کارگزاری‌ها هستند که علی‌رغم دریافت درخواست‌ها در فروش و سپس واریز پول سهام سهامداران تعلل می‌کند.

اما مشخص شده که برخی از این درخواست‌ها در سامانه معاملات سهام عدالت کارگزاری‌ها ثبت نشده و تمام این بیش از دوماهی که سهامداران منتظر دریافت پول خود بودند،   درخواست آنها ثبت نشده است.

پربیننده ترین تغییرات یارانه‌ای در راه است/ سالیانه ۱۳۴هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود آزادسازی ۳۰٪ دوم سهام عدالت از فردا پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد ۳۰درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فروش سهام عدالت بانک مرکزی سهام عدالت سهامداران فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی وزارت امور اقتصاد و دارایی آزاد سازی سهام عدالت فروش سهام عدالت سهام عدالت فوت شدگان سامانه سهام عدالت متوفی تغییر شماره شبا سهام عدالت ارزش سهام عدالت من آزادسازی سهام عدالت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سهام عدالت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی

دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده، اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس معادل ۳۱۹۰ میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت ۲۷۴۸ فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده، اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد