Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-طبق گزارش‌هایی که به تازگی ارائه شده، هنوز احتمال ساخته شدن فیلم «پیشتازان فضا» با رده سنی بزرگسال توسط کوئنتین تارانتینو وجود دارد.

گزارش‌های جدیدی به تازگی منتشر شده است که احتمال ساخت فیلمی از دنیای «پیشتازان فضا» توسط کوئنتین تارانتینو هنوز وجود دارد.

مدت‌ها پیش اعلام شده بود که تارانتینو کارگردان فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» برای کارگردانی این پروژه از سوی کمپانی پارامونت انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت سه پروژه از فیلم‌های «پیشتازان فضا» را در دست تولید دارد. دسامبر گذشته بود که کوئنتین تارانتینو برنامه اش برای بازنشستگی با ۱۰ فیلم را اعلام کرد و تایید کرد که فیلم آخرش «پیشتازان فضا» نخواهد بود.

او در ماه ژانویه هم در گزارشی که توسط ددلاین ارائه شد اعلام کرد این فیلم در حال ساخت است، اما او کارگردان آن نخواهد بود. با این حال طبق گزارش‌های جدید هنوز ایده تارانتینو می‌تواند یکی از سه پروژه مد نظر پارامونت برای «پیشتازان فضا» باشد.

ددلاین در مورد «پیشتازان فضا» تارانتینو تایید کرد که این فیلم بر اساس یک قسمت از سریال‌های کلاسیک پیشتازان فضا ساخته خواهد شد و داستانی در دهه ۱۹۳۰ میلادی را روایت خواهد کرد.

گفته می‌شود قسمتی که قرار است فیلم از آن ساخته شود به هفدهمین قسمت از فصل دوم سریال «پیشتازان فضا» مربوط می‌شود که «A Piece of the Action» نام دارد. این سریال در سال ۱۹۶۸ نمایش داده می‌شد و داستان گروهی را روایت می‌کند که سیاره‌ای شبیه به زمین را پیدا می‌کنند.

سال گذشته تارانتینو اعلام کرد که المان‌هایی از فیلم سینمایی «داستان‌های عامه پسند» خود را در این فیلم پیاده خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیشتازان فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری