Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:16:17 GMT

بزرگراه خلخال - ازناو تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۲۹۱

بزرگراه خلخال - ازناو تکمیل می‌شود

علی یوسف‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات راهداری وزارت راه و شهرسازی در سال‌های گذشته تامین و پس از آسفالت پروژه ، با قطع شدن این اعتبار در ۲ سال پیش تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی اظهارداشت: برای اجرای عملیات این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر حدفاصل میدان ولیعصر شهر خلخال تا پاسگاه چند منظوره انتظامی در ابتدای منطقه نمونه گردشگری ازناو و همچنین راه‌های خلخال به استان گیلان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات راهداری وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برای اجرای تجهیزات جداسازی باندهای رفت و برگشت ،اجرای پروژه روشنایی و همچنین اجرای باندهای تندرو و کندرو این بزرگراه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین آن از محل اعتبارات ملی تکمیل خواهد شد.

وی تشریح کرد: در حال حاضر ۲ پروژه راه‌سازی خلخال - منجیل و قطعه چهار از راه اصلی خلخال - فیروزآباد به طول ۴.۵ کیلومتر که به عنوان کمربندی شهر خلخال تعریف شده، دارای پیوست بودجه و ردیف اعتبارات ملی بوده و با استفاده از این اعتبارات در حال اجرا است.

یوسف‌زاده از شروع عملیات اجرایی لایه دوم آسفالت پروژه تبدیل راه فرعی خلخال - اسالم به راه با مشخصات راه اصلی در حوزه استحفاظی استان اردبیل خبر داد و افزود: چهار کیلومتر از لایه دوم آسفالت پروژه ۱۱ کیلومتری راه اصلی خلخال - گیلان حدفاصل روستای مجره تا گردنه الماس از ۲ سال پیش باقیمانده بود که امسال اجرایی می‌شود.

او افزود: عملیات آسفالت لایه دوم راه اصلی خلخال - اسالم در حالی به پیمانکار مجری پروژه واگذار شده که ۱۰۰ میلیارد ریال طلب پیمانکار برای اجرای آن از سال‌های گذشته هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی پرداخت نشده است .

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، شهروندان تهرانی با گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت بزرگراه کردستان می‌گویند تردد فقط از لاین وسط بزرگراه میسر است.

خبر دیگر اینکه، دبیر شورای ترافیک استان تهران از ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران خبر داد و گفت: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شد که تعداد آن ۴۴ هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

آقای دربانی همچنین گفته که از آغاز طرح ویژه نوروزی، میزان آمار جانباختگان تصادفات و سوانح رانندگی درون و برون شهری استان تهران، در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش ۲۶ درصدی داشته است و ممنوعیت اتراق در بوستان‌های نهج‌البلاغه و جوانمردان.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفته با توجه به هشدار‌های هواشناسی به همه مناطق اعلام آماده‌باش کرده‌ایم و در بوستان‌های بزرگی مانند نهج‌البلاغه و جوانمردان اعلام کردیم که اتراق صورت نگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها