Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:10:21 GMT

قهرمان با یک کارنامه معمولی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۳۴۹

قهرمان با یک کارنامه معمولی

ایسکانیوز - سعید سرفرازیان/ تا پایان مسابقات لیگ برتر در فصل نوزدهم تنها دو هفته باقیست و این در حالیست که قهرمان لیگ مشخص شده است تا با بررسی نتایج جدولی قهرمان و مقایسه با سایر تیم‌ها بیشتر به چند و چون کیفیت بازی‌های ارائه شده‌ توسط سرخ‌پوشان پی ببریم، وقتی آیتم های مختلف در جدول رده بندی لیگ برتر که تیم پیروزی تا اینجای کار به دست آورده مورد بررسی قرار می‌گیرد، آن‌ها یک قهرمان معمولی هستند نه یک قهرمان بلامنازع حتی با وجود اینکه چند هفته زودتر از پایان مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرده باشند، برای قهرمان شدن، این تیم باید بیشتر ممنون دار ضعف‌ها و سهل انگاری رقبای خود باشد تا قدرت و اقتدار تیمی خویش،

رقبایی که در بزنگاه های حساس وا داده‌اند و همین موضوع منجر به پیشی گرفتن تیم پیروزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری در دو آیتم

تیم پیروزی در دو آیتمِ تعداد بردها و تعداد گل‌های خورده نسبت به سایر رقبا برتری دارد، وگرنه در مابقی آیتم‌های جدول نه تنها برتری ندارد حتی با این نتایج آن‌ها باید به جای صدرنشینی و قهرمانی در کمرکش جدول جا خوش می‌کردند. جدول با ارقام واقعی تکمیل شده و امکان دخل و تصرف و تحریف آن وجود ندارد.

تعداد باخت

تعداد باخت های تیم قهرمان تا قبل از بازی با ذوب آهن یکی دیگر از آیتم هایی بود که تیم پیروزی در آن نسبت به سایر تیم‌ها برتری داشت که با متحمل شدن باخت برابر سبزپوشان اصفهانی در این زمینه با سه تیم دیگر یعنی، استقلال، سپاهان و نفت مسجدسلیمان شریک شدند یقیناً تعداد پنج باخت برای قهرمان در یک جدول ۱۶ تیمی نمی‌تواند جالب توجه باشد چه بسا در دو مسابقه‌ی پایانی لیگ هم تیم پیروزی بازنده شود که اوضاع بدتر هم خواهد شد، اگر بگوییم استقلال و سپاهان تیم‌های مدعی لیگ هستند و پنج باخت هم برای آنان یک نتیجه‌ی نامطلوب است اما نفت مسجدسلیمان که تیمی شهرستانی با امکانات و تجهیزات بسیار بسیار کمتر از پیروزی و نداشتن ریخت و پاش‌های آنچنانی چه؟

گل‌های زده

موضوع بعدی تعداد گل‌های زده‌ی تیم پیروزی است که در ۲۸ مسابقه‌ی برگزار شده موفق به ثمر رساندن۴۰ گل شده‌اند که نسبت به تیم پیکان که در حال حاضر از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر است تنها پنج گل بیشتر به ثمر رسانده‌اند، در حالیکه سرخ‌پوشان برای تقویت خط حمله‌ی خود هزینه‌های سرسام‌آور و گزافی انجام داده‌اند خرید مهاجمان گرانقیمتی مانند اوساگونا و استوکس بدون گل زده تنها چشمه‌ای از این ریخت و پاش‌هاست چون این تیم به علی‌علی‌پور هم که ابتدای فصل مشتری دست به نقدی از لیگ قطر داشت پول زیادی داد که حتی جمله‌ی معروف وزیر ورزش که گفت حاضر است صندلی خود را بدهد اما علی‌پور را هرگز به خاطر تقویت خط حمله‌ی پیروزی وارد ادبیات فوتبال ایران شد. استوکس فرار کرد با صدها هزار دلار زبان بسته و اوساگونا ماند که کاش او هم فرار می‌کرد چون با این کارنامه‌ی مردود بود و نبودش تاثیری در خط حمله‌ی تیم پیروزی نداشته است.

جدول گلزنان

در جدول گلزنان لیگ برتر هم تا اینجای کار تیم پیروزی گزینه‌ای به عنوان مدعی آقایی گلی ندارد فقط علی‌علی‌پور با ۹ گل در تعقیب مدعیان آقایی گلی است که دیاباته از استقلال با ۱۳ گل صدرنشین و شهریار مغانلو از پیکان ۱۲ گله است. استقلال با تمام فراز و فرودهایی که نصیبش شد و حتی سه بازی حساس را بدون سرمربی به میدان رفت موفق به ثمر رساندن ۵۰ گل شده است که اگر بدشانسی‌ها و تیرک دروازه‌ که ۱۹ بار از گلزنی آبی‌پوشان جلوگیری کرده‌اند اجازه می‌دادند تعداد گل‌های زده استقلال به مرتب بالا‌تر هم می‌رفت.

حرف آخر

غرض بیان این مطلب آن است که بگوییم که قهرمان لیگ نه تنها در این فصل حتی در فصل قبل هم در حد قهرمان ظاهر نشد که برخی از رسانه‌ها در خرج کردن القاب برای این تیم و دادن لقب به قهرمانی آن‌ها واژه‌های زیادی را بیهوده به کار می‌برند و به نوعی اسراف می‌کنند. یک قهرمان مقتدر و بلامنازع باید در هر زمینه‌ای که شایسته‌ی یک تیم قهرمان مقتدر است برتر و سرتر از تیم‌های دیگر باشد نه اینکه در بسیاری از آیتم های فوتبالی کارنامه‌ی آن با تیم‌های میانه‌ی جدول برایری کند و مقایسه شود. می‌دانیم موضوعاتی که به آن‌ها اشاره شد، از قبیل توپ به تیرک خوردن، اشتباهات و سوتی های مدافعان و دروازه‌بان‌های رقبا و حتی اشتباهات داوری در جریان مسابقه برای همه‌ی تیم‌ها پیش می‌آید اما باور کنید این اتفاقات در بازی تیم پیروزی بالاتر از حد انتظار و تصور است و برای تیمی که مدعی پوکر و قهرمانی های پیاپی است باید نتایج با اتکاء به کارهای تاکتیکی و نقشه‌های فنی شسته و رفته‌تر باشد تا قهرمانی دلچسب و شایسته‌تر باشد.

104 / 351 پرسپولیس لیگ برتر پوکر قهرمانی جدول گلزنان لیگ یحیی گل محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پوکر قهرمانی جدول گلزنان لیگ یحیی گل محمدی تیم پیروزی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا