Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:04:53 GMT

توزیع 1000 پرس غذای گرم میان نیازمندان خاش

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۴۰۲

ایسنا/سیستان و بلوچستان مسوول موسسه مردمی و کمک رسانی بیت الاحسان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در گرامی داشت عید غدیر خم افزون بر 1000 پرس غذای گرم میان نیازمندان و اقشار محروم در نقاط آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد.

علیرضا هاشمی فر در گفت و گو با ایسنا افزود: در تهیه و پخت و توزیع این تعداد غذای گرم خیران استانی و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان با این موسسه همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به همین مناسبت با هدف کمک به محرومان ایستگاه صلواتی در چند نقطه شهر خاش برپا گردید.

مسوول موسسه مردمی و کمک رسانی بیت الاحسان خاش ادامه داد: در این روز توزیع لباس و پوشاک میان نیازمندان را با همکاری خیران در نقاط آسیب پذیر خاش نیز داشته ایم.

وی بیان کرد: این موسسه با همکاری نهادهای خیری و گروه های جهادی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش می کند.

هاشمی فر گفت: در مبحث حمایت از خانواده های ایتام و مساکین و تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان محروم برنامه های خوبی را در دستور کار داریم که در روزهای آینده به اجرا در می آیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش توزیع غذای گرم سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: برق ۲۸ روستای دیگر از مناطق سیل زده جنوب استان پایدار شد.

مهندس محمد رئیسی اظهار داشت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، برق ۲۸ روستا تا این لحظه پایدار شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، ادامه داد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برقدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی تصریح کرد: پرسنل صنعت برق با تلاش شبانه روزی خود نسبت به پایداری شبکه برق مناطق آسیب دیده اقدام می‌کنند.

رییسی افزود: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان