Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل کانون یاریگران زندگی مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلسه مدیران برنامه نماد و اعضای کمیته اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی امروز به ریاست مسعود شکوهی،مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار و در این جلسه روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی  (برنامه ملی نماد و طرح یاریگران زندگی) بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکوهی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از همکاران به خاطر برگزاری جلسات گذشته بسته تحولی و تبریک عید امامت و ولایت عید سعید غدیر خم گفت که آرزو می‌کنم همه ما پیرو راستین امام علی (ع) باشیم که همه هم و غمش را برای اجرای عدالت انصاف و برای گسترش دین مبین اسلام گداشت و از هیچ چیزی فرو نگذاشت. امیدواریم که بتوانیم پیروان خوبی باشیم و از دستاوردهای غدیر که در حقیقت نقشه راه ما در زندگی، عبادت و کار است استفاده بهینه و مفید ببریم.

او ادامه داد: بر اساس صورت جلسات نهایی که تاکنون برگزار کردیم قرار بود دستورالعمل اجرایی برنامه ملی نماد و یاریگران زندگی نهایی و نقطه نظرات همکاران گرفته شود. با توجه به اینکه دستورالعمل باید به دو شیوه و روش حضور فیزیکی دانش‌آموزان و عدم حضور و صرفا مجازی نوشته شود از اعضا انتظار این را دارم که نقطه نظرات خود را دقیق و شفاف و صریح بیان کنند تا چنانچه موارد اصلاحی وجود دارد انجام گیرد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: برای اجرای برنامه‌ها باید نظارت دقیقی وجود داشته باشد و با اطمینان کامل برنامه‌ها رصد و چگونگی اجرای آن مرتباً گزارش شود. مهارت‌هایی که در این ایام لازم است در دستور کار قرار گیرد، این است که در این طرح مشاوران مدارس و هسته‌ها و مراکز به عنوان پشتیبان در ایام بیماری کرونا فعالیت همه جانبه داشته باشند.

در ادامه جلسه دستورالعمل کانون یاریگران زندگی که یکی از طرح‌ها و بسته‌های تحولی در شرایط حضور و عدم حضور دانش‌آموزان است مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در مورد اهداف شیوه اجرا و همپوشانی با بندهای ۱و۲و۳ تفاهم نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر یعنی بندهای توانمندسازی همزمان کارکنان، والدین و دانش‌آموزان سه مقطع مختلف در شرایط خاص بررسی شد و هر کدام از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یاریگران زندگی بسته تحولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی (+عکس)
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»