Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور، این عملیات انتقال با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت، از رفسنجان به تهران توسط اورژانس هوایی در حال انجام است.

صبح امروز (یکشنبه) ۱۹ مرداد ماه ١٣٩٩، نمایندگانی از سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت به همراه یک تیم جراحی برای انجام عملیات انتقال قلب از رفسنجان به سمت تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، از سال گذشته تاکنون ۲۱ عملیات انتقال عضو اهدایی به صورت هوایی به همت سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت انجام شده است.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

برچسب‌ها پیوند قلب سازمان اورژانس کشور کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیوند قلب سازمان اورژانس کشور کرمان پیوند قلب سازمان اورژانس کشور کرمان سازمان اورژانس کشور عملیات انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا_عباس اردشیری؛ محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم ، اظهار کرد: اورژانس استان تهران یک دستگاه حاکمیتی مردمی است و همه خدمات و فرایند‌های ما به آحاد جامعه مربوط می‌شود.

رئیس اورژانس استان تهران گفت: توسعه هر خدمت و پیشرفت در این سازمان با کمک و مشارکت مردم است، به عنوان مثال در سال گذشته 10 پایگاه جدید افتتاح وبه چرخه عملیات اضافه شدند همچنین 30 پایگاه تعطیل از گذشته به کمک خیرین دوباره فعال شدند.

وی افزود: در سال گذشته بزرگترین انبار پشتیبان اورژانس کشور در استان تهران به کمک خیرین ساخته شد و مردم و خیرین به سازمان اورژانس به‌عنوان یک ارگان خدمت‌رسان به مردم به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک می‌کنند.

وی تشریح کرد: هموطنان ما در فرهنگ دریافت خدمات و آموزش‌هایی که به عنوان همیار اورژانس به هم می‌دهند نقش به‌سزایی در کاهش حوادث دارند همچنین در کنار این‌ها، در حوزه توسعه اورژانس در مناطق محروم و مناطق روستایی استان تهران پیشگام هستند.

رئیس اورژانس تهران در خصوص عملکرد این سازمان به عنوان بزرگترین و تنها اورژانس مستقل کشور، گفت: این سازمان در تعطیلات نوروز سال جدید در کنار آماده باش 300 پایگاه خود 16 کمپ سلامت برپا کرد.

وی افزود: 2 فروند بالگرد سازمان اورژانس استان تهران در تعطیلات نوروز سال 1403 در آماده باش صد درصد با ماموریت‌های پیاپی در استان های همجوار و استان تهران در حال خدمت‌رسانی بودند، همچنین 2 فروند هواپیمای بال ثابت این سازمان برای انتقال مصدومین و بیماران از سراسر کشور به مراکز درمانی خدمت‌رسانی کردند.

توکلی با اشاره به حجم سنگین حوادث ترافیکی در ایان عید گفت: سازمان اورژانس استان تهران با توسعه ناوگان خود توانست نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشد، تمامی کادر سازمان اورژانس تهران از 24 اسفند ماه سال گذشته تا 19 فروردین به صورت شبانه روزی در محل کار حاضر بودند.

وی ادامه داد: مامورین این سازمان با استقرار در پایگاه های جاده به مسافرین توصیه‌ها و آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از حوادث را دادند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد
  • عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد