Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هانسی فلیک در خصوص رویارویی با بارسلونا و وضعیت مصدومان تیمش صحبت کرد.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ با کسب نتیجه ای قاطع مقابل چلسی و پیروزی 7-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. در یک چهارم نهایی بایرن مونیخ باید به مصاف بارسلونا برود. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:
بسیار راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خواسته مان که کسب برد بود رسیدیم و بازیکنان همان چیزی که می خواستم را انجام دادند. برای بازی با بارسلونا مثل تمام دیدارهایی که داشته ایم، آماده می شویم. می خواهیم دوباره قدرت و کیفیت مان را به نمایش بگذاریم. باید صد درصد متمرکز باشیم و توانایی هایمان را نشان دهیم. فقط روی مهار مسی تمرکز نخواهیم کرد بلکه باید مراقب همه بازیکنان بارسلونا باشیم. امیدواریم بنجامین پاوار را در پرتغال همراه خود داشته باشیم. پاوار با تمام توان در تلاش است تا تیم را همراهی کند. مصدومیت بواتنگ؟ طبق گزارش تیم پزشکی، مصدومیت بواتنگ چندان جدی نیست. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلیک مسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد