Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:18:04 GMT

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر از یک باند مسلح قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۵۲۷

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر از یک باند مسلح قاچاق

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از کشف بیش از چهار تن موادمخدر از اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی در جنوب کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ مجید کریمی با اعلام خبر چند تن موادمخدر در جنوب کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستانهای "نیک‌شهر" و "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال دو محموله بزرگ مواد افیونی، از شهرستانهای مذکور را به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: در یک عملیات، بامداد روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نیک‌شهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا، در حال جابه‌جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای "گریچ" این شهرستان بودند، شناسایی کرده و به آنها دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی قاچاقچیان یک تن و 380 کیلو و 305 گرم تریاک به دست آمد.  

کریمی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز در یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی منطقه "گشت" سراوان در حال انتقال مقادیری قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر عنوان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب، به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

به گفته وی در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، چهار نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی سه تن و 103کیلو و 900گرم مواد مخدر را به همراه دو قبضه سلاح کلاشنیکف، مقادیری مهمات جنگی و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این دو عملیات، در مجموع چهار تن و 484 کیلو و 205گرم انواع مواد مخدر کشف شده، گفت: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کریمی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تأکید کرد و از هموطنان خواست به منظور مقابله هر چه بهتر با قاچاق موادمخدر، به عنوان بلای خانمان‌سوز در جامعه، اخبار و اطلاعات خود را، در این رابطه در اختیار پلیس 110 قرار دهند.

تهران| بازداشت بیش از 1400 خرده‌فروش موادمخدر در 10 روز اخیرکشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمانشاه / 9 باند مواد مخدر منهدم شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر بیشتر بخوانید... تهران| بازداشت بیش از ۱۴۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در ۱۰ روز اخیر انهدام باند توزیع موادمخدر در کوهدشت؛ ۴۱ کیلوگرم هروئین کشف شد کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمانشاه / ۹ باند مواد مخدر منهدم شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| بازداشت بیش از ۱۴۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در ۱۰ روز اخیر انهدام باند توزیع موادمخدر در کوهدشت؛ ۴۱ کیلوگرم هروئین کشف شد کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمانشاه / ۹ باند مواد مخدر منهدم شد واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر مهمترین اخبار اجتماعی دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی اختصاص اینترنت رایگان به خبرنگاران فقط با سیمکارت رایتل! تمدید تمام محدودیت‌ها و دوری کارمندان تا پایان هفته در تهران ماجرای تخریب "کاخ مرمر"؛ از احداث آسانسور در کاخ تا ساخت سونا و جکوزی در طبقه دوم! مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با موادمخدر تن مواد مخدر مواد مخدر مواد افیونی کشفیات پلیس پلیس کشفیات قاچاق مواد کشف بیش یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد