Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:08:35 GMT

۳۴۰ هزار قطعه تجهیزات پزشکی غیربهداشتی در ری کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۵۲۸

۳۴۰ هزار قطعه تجهیزات پزشکی غیربهداشتی در ری کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف و پلمب یک انبار و کارگاه تولیدی تجهیزات پزشکی به صورت غیر بهداشتی و غیر استاندارد در کهریزک به دلیل تهدید علیه بهداشتی و سلامت عمومی جامعه در ری خبر داد. - اخبار استانها -

لطف الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف تخلف محرز تهدید بهداشت و سلامتی عمومی جامعه با تولید کالای پزشکی غیربهداشتی اظهار داشت: در بازرسی های سرزده اخیر بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری از واحد‌های نگه داری کالا 340 هزار قطعه از 21 نوع کالای پزشکی غیر بهداشتی و غیر استاندارد به همراه میزان انبوهی از مواد اولیه تولید تجهیزات پزشکی و 30 هزار قطعه مش بینی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق تایید نماینده بهداشت کالای کشف شده باید معدوم شود افزود: در بازرسی و گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف ری و بازرسین اداره صمت شهرستان ری انباری با موجودی 340 هزار قطعه از انواع کالای پزشکی شامل مش بینی، ماسک فیلتر دار، شیلد صورت، شیلد چشمی، روکش کفش، آبسلانگ چوبی، باند زخم بندی و غیره است.

انبار 18 میلیاردی دپوی کالای قاچاق در قم کشف شدکشف بیش از 191 میلیارد ریال کالای قاچا ق در لرستان؛ 330 نفر دستگیر شدند5 میلیارد ریال موادغذایی قاچاق در کرمان کشف شد + تصاویر

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه با اشاره به بسته بندی غیر بهداشتی کالاهای پزشکی گفت: با توجه به احراز تخلف توسط مقام قضائی و اعلام جرم مبنی بر تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم و جامعه از سوی نماینده اداره بهداشت شهرستان ری پرونده جهت اقدام قضائی به دادگاه ارسال شد.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز شهرستان ری می توانند گزارشات خود را در زمینه تخلفات صنوف به شماره 55972721 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ری گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۷۲ دستگاه "ماینر" غیرمجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در نطنز کشف شد کارگاه تولید و توزیع عرقیات گیاهی تقلبی در شیراز کشف شد کشفیات مواد مخدر در اردستان ۸۵ درصد افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۷۲ دستگاه "ماینر" غیرمجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در نطنز کشف شد کارگاه تولید و توزیع عرقیات گیاهی تقلبی در شیراز کشف شد کشفیات مواد مخدر در اردستان ۸۵ درصد افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۷ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی معرفی خانواده "سها" به پزشکی قانونی؛ هرگونه گمانه‌زنی تا اعلام نظر پزشکی قانونی درست نیست گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف شهرستان ری میلیارد ریال هزار قطعه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه / بیمارستان امل از کار افتاد
  • اولین وقف استان بوشهر در سال جدید ثبت شد
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار