Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان وبلوچستان از جمع آوری ۵۵۳۱ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

ابراهیم شفیعی مقدم اظهار کرد: همه ساله با وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان، شاهد حرکت شن های روان در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان زهک هستیم به طوری که طی هفته گذشته طوفان با سرعت بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش دید افقی تا ۲۰۰۰ متر احتمال مسدود کردن مسیر ارتباطی ۱۷ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲۳۳۴ خانوار را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک در مسیرهای طوفانی این شهرستان، از بسته شدن محورهای مواصلاتی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم نمود.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک افزود: در این عملیات ۹ نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین‌آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل بیش از ۵۵۳۱ مترمکعب ماسه بادی از سطح راه‌ ها و تنقیه ۳ دستگاه پل اقدام کردند.

 شفیعی مقدم خاطر نشان کرد: نگهداری و حراست از شبکه راه ها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این اداره است که در تحقق این اهداف نیروهای راهداری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان ماسه بادی محورهای مواصلاتی راهداری و حمل ونقل جاده ای محورهای مواصلاتی شهرستان زهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲