Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عماد حب الله " امروز (یکشنبه) در توئیتی با اشاره به اینکه گروههای معترض به چندین وزارتخانه در بیروت حمله کردند و محتویات آن‌ها را از بین بردند، این سوال را مطرح کرد که آیا افراد فاسد و مفسدین، تظاهرکنندگان را تحریک کرده‌اند که با حمله به وزارتخانه‌ها اسناد فساد را در این اماکن از بین ببرند تا مفسدان رسوا نشوند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آیا حرکت برخی افراد برای جلوگیری از اتمام تحقیقات از سوی دولت لبنان و اعلام نتایج آن در ابتدای هفته آینده است که بدون شک در فساد و مجرمان تاثیرگذار خواهد بود؟.

در همین زمینه شبکه المیادین به نقل از منابعی اعلام کرد: برنامه‌ای برای حمله به اکثر ساختمان های وزارتخانه‌های لبنان برای از بین بردن اسناد و پرونده‌های مربوط به فسادی که از سال ۱۹۹۲ انجام شده، وجود دارد.

بر اساس این گزارش، شب گذشته شماری از معترضان به ساختمان وزارت خارجه لبنان در منطقه اشرفیه بیروت حمله کردند و تصویر میشل عون رئیس جمهور این کشور را در این وزارتخانه به آتش کشیدند و به اموال آن خسارت وارد کردند.

تظاهرکنندگان همچنین به ساختمان‌های وزارت اقتصاد، تجارت و محیط زیست در بیروت حمله کردند و پرونده‌هایی را از ساختمان‌های این وزارتخانه‌ها به بیرون پرتاب کردند.

"شارل ابی" سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان در گفت وگویی تلویزیونی در این باره اظهار داشت: بیشتر کسانی که به وزارت امور خارجه لبنان حمله کردند، خرابکار بودند.

وی افزود: ما یقین داریم کسانی که به وزارت امور خارجه لبنان حمله کردند با خارج ارتباط دارند.

این سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان ادامه داد: کسانی که این اقدامات خرابکاری را انجام می‌دهند، دوست ندارند که تحقیقات مربوط به بمب گذاری در بندر ادامه یابد.

به دنبال انفجار بندر بیروت در عصر سه شنبه که به دلیل وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم صورت گرفت و موجب کشته شدن ۱۵۸ نفر و زخمی شدن بیش از ۵ هزار نفر دیگر شد، از عصر جمعه و با هدایت برخی رسانه های داخلی و همچنین رسانه های غربی - صهیونیستی - سعودی و عوامل داخلی آنها شماری از معترضان به ساختمان های پارلمان، وزارتخارجه، اقتصاد، محیط زیست و تجارت لبنان حمله کرده و با نیروهای ارتش و امنیتی این کشور درگیر شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمله کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی