Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فاطمی‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزشیابی نوبت شهریور ماه در پایه‌های مختلف تحصیلی مطابق دستورالعمل‌های وزارتی از ۲۲ مرداد ماه آغاز  وتا  ۱۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس ارزشیابی‌های تابستانی (شهریور) در پایه‌های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه وپایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه شاخه نظری به صورت مجازی و ارزشیابی‌های پایه نهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ارزشیابی‌های دروس داخلی و نهایی پایه دوازدهم و نیز دروس افتاده سنوات قبل برای دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم ودوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شاخه‌های فنی، حرفه‌ای و کار و دانش ارزشیابی دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی به صورت مجازی و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

فاطمی نژاد ادامه داد: ارزشیابی دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی ،تغییرشاخه یا تغییر رشته در پایه دهم و تغییر رشته درون شاخه‌ای در پایه یازدهم و همچنین ارزشیابی دروس داخلی و هماهنگ داوطلبان آزاد (طرح جامع ، پایه ششم و تعیین پایه) و نیز دانش‌آموزان بزرگسال، ایثارگران وآموزش از راه دور به صورت حضوری خواهد بود.

وی گفت: در مجموع حدود ۹ هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی شهریور ماه سال جاری شرکت خواهند کرد که برای برگزاری این امتحانات ۷۴ حوزه امتحانی و تمهیدات و الزامات بهداشتی پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها مدارس مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد مدارس مشهد صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کرد که کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، در تمام مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی سیزدهم اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و تمام کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 739858

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود