Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از سانحه رانندگی در محدوده روستای طلاتپه که منجر به آسیب دیدگی وی از ناحیه کمر و پا شده بود، برای تداوم درمان به منزل منتقل شد تا تداوم درمان را طی کند.

محمد آقایارلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:  روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از سانحه رانندگی در محدوده روستای طلاتپه که منجر به آسیب دیدگی وی از ناحیه کمر و پا شده بود، برای تداوم درمان به منزل منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کی تصریح کرد: حضرت پور در بیمارستان عارفیان ارومیه بستری بود که به دلیل شرایط حاضر در بیمارستان ها و وضعیت هشدار استان در زمینه کرونا، تیم درمان تصمیم بر ترخیص وی گرفتند تا حضرت پور ادامه درمان خود را در خانه سپری کرده و تحت نظر تیم پزشکی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ارومیه در مجلس اعلام کرد: به منظور جلوگیری از اجتماع عموم مردم ارومیه در شرایط شیوع کرونا، برنامه ای برای عیادت از نماینده مردم ارومیه وجود نخواهد داشت و شهروندان از مراجعه به منظور دیدار با روح الله حضرت پور خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی درمان ارومیه بیمارستان نماینده مردم ارومیه در مجلس روح الله حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود