Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۲۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 128 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 420 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 550 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 330 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 650 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

 

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 128 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 421 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 890 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 2035 دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهشی شده است و احتمالاً این روند با ادامه کاهش قیمت ارز در روزهای آتی نیز تکرار شود.

به گزارش تسنیم،‌  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  22 هزار و 420 تومان، یورو 27 هزار تومان و درهم امارات 6 هزار و 260 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش 800 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 200 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 100 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 200  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 26 هزار و 100 تومان درج شده است.

بروز رسانی: ‌یکشنبه 19 مرداد 12:15

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

22 هزار و 200

قیمت دلار (بازار آزاد)

22 هزار و 420

قیمت یورو (صرافی بانکی)

26 هزار و 200

قیمت یورو (بازار آزاد)

27 هزار

قیمت درهم

6 هزار و 260  

قیمت پوند

29 هزار

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه 19 مرداد ساعت 12:15

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 550 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 800 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 330 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 650 هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه 19 مرداد ساعت 12:15

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 128 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 421  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 890  هزار

انس طلا(دلار)

2035

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش مجدد قیمت طلا به ۲۰۴۳ دلار رویکرد حمایتی بانک سینا در ارائه طرح های تسهیلاتی و خدماتی مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت یورو قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت یورو قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار سکه بهارآزادی یک میلیون امروز ۹۹ ۰۵ بهار آزادی هزار تومان بازار آزاد قیمت دلار قیمت یورو هزار قیمت قیمت طلا قیمت ارز طرح جدید هزار و 200 سکه بهار صرافی ها قیمت سکه گرم طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار

علی مروی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص روند قیمتی دلار گفت: زمانی که در مورد قیمت ارز صحبت می‌کنیم متغییر‌های اقتصادی و غیر اقتصادی به صورت توامان درگیر خواهند بود.

هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: آنچه که برای شرایط فعلی یعنی فروردین ماه ۱۴۰۳ مطرح است، وضعیت مطلوب شاخصه‌های اقتصادی و وضعیت نامطلبوب شاخصه‌های غیراقتصادی است. از همین رو قابل ذکر است که جهش قیمتی که اتفاق افتاد به دلیل نابسامانی شاخصه‌های غیر اقتصادی بود.

مروی تصریح کرد: مشخصا موضوع جنگ غزه و احتمال تقابل ایران و رژیم صهیونیستی، همانطور که اقتصاد این رژیم را با شوک وحشتناکی روبرو کرد؛ کمی هم بر نرخ ارز در کشور ما تاثیرگذار شد.

وی ادامه داد: به لحاظ برابری متغییر‌های اقتصادی از جمله عرضه و تقاضا در حال حاضر در شرایط بسیار مطلوبی هستیم. شایان ذکر است که هم اکنون با عرضه مازاد ارز نیز روبرو هستیم.

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: از این نظر شرایط بازار قابل اتکا است. قابل ذکر است که صحبت‌های رییس کل بانک مرکزی در مورد کنترل بازار ارز رسمی کاملا صحیح و متناسب با واقعیت‌ها است.

مروی در ادامه گفت: نکته حائز اهمیت این است که در بازار ارز با دو نوع تقاضا روبرو هستیم. نوع اول تقاضا‌های قانونی برای واردات و صادرات و سفرهاست و نوع دوم تقاضا‌هایی است که با نیت‌های سفته بازانه انجام می‌شود.

هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: مردم برای پوشش ریسک تورم نیاز به کالایی دارند که بتوانند از دست رفتن سرمایه به دلیل تورم را پوشش دهد و به همین جهت به ذخیره ارز رو می‌آورند. این بخش از تقاضا غیر قابل پیش بینی است و برآورد دقیقی از آن وجود ندارد.

بخشی از تقاضای ارز ناشناخته است

مروی تاکید کرد: برای تقاضا‌های سفته بازانه و یا سرمایه گذاری در بازار هرگز قانونی هم تصویب نشده است. ما قانون داریم که معاملات کاغذی دلار را محدود می‌کند، اما هیچ قانونی وجود ندارد که اگر شخصی دلار در خانه اش ذخیره کند مرتکب جرمی شده است یا خیر. به همین جهت این بخش از تقاضای ارز برای ما ناشناخته است.

وی تصریح کرد: اکثر اتفاقات هیجانی که بازار ارز را ملتهب می‌کند نیز به دلیل همین نوع تقاضای غیر رسمی است. در جمع بندی مطالب ذکر شده می‌توان گفت که اکنون برای پاسخگویی به تقاضا‌های واقعی مناسب است و مشکلی نداریم. به علت نبود برآورد از تقاضای غیر رسمی نیز نمی‌توان در مورد این باز پیش بینی کرد. دلار ارزان می‌شود؟


نرخ ارز چه زمانی روند کاهشی خواهد داشت

مروی در خصوص روند قیمتی دلار تا پایان سال جاری گفت: بالاخره تنش‌های منطقه‌ای باید به آرامش ختم شوند. در این صورت می‌توان انتظار داشت که نرخ ارز کاهش یابد. همچنین با نگاهی بلند مدت تر، انتخابات آمریکا را در پیش داریم که بر اقتصاد کل جهان موثر است.

هیئت علمی اندیشکده کسب و کار ادامه داد: در داخل ایران نیز تغییراتی در جریان است و ممکن است در میزان یارانه حامل انرژی شاهد تغییراتی باشیم. شایان ذکر است کف قیمت دلار رقمی معادل پایان سال ۱۴۰۲ است و پیش بینی می‌ماند که دلار به اتت‌های کانال ۵۰ هزار تومان باز گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹