Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:00:46 GMT

رگبار پراکنده باران در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۶۲۱

رگبار پراکنده باران در کرمان

مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز وزش تند باد‌های لحظه‌ای در برخی مناطق و وزش باد نسبتا شدید به همراه گردو خاک در مناطق شرقی استان پدیده غالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شهرستان‌های فهرج و ریگان شدت وزش باد بیشتر است و احتمال وقوع طوفان شن دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اشاره به اینکه در مناطق جنوب وجنوب غرب در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود، بیان کرد: روند تدریجی دما در استان ادامه دارد.

سلاجقه گفت: در حالی که مردم شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۵ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند، لاله زار با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان  به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۸ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت جوی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان