Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان تردد نشان از کاهش ۲۴ درصدی میزان تردد انجام شده وسایل نقلیه استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی بیان کرد: در این میان، میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان در این بازه زمانی ۱۸ درصد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازه زمانی فوق میانگین تردد اتوبوس‌های مسافربری در محورهای مواصلاتی استان ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد بوده است.

زندی فر پرترددترین جاده‌های استان در این مدت از نظر متوسط نرخ ساعتی عبور و مرور را در آزاد راه تهران- ساوه با ۴۹ هزار و ۱۳۶ عنوان کرد. و افزود: در بازه زمانی فوق ۲۷۱ هزار و ۷۵۴ وسیله نقلیه به استان مرکزی وارد و ۲۶۵ هزار و ۴۸ وسیله نقلیه نیز خارج شده است.

کد خبر 4993987

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان

ایسنا/یزد فرماندار یزد اعلام کرد: طی ابلاغ کتبی به ۱۷۰ واحد ضایعاتی مجاز دارای پروانه صنفی، مهلت داده شد تا در بازه زمانی مشخص (ابتدای فصل تابستان) جهت انتقال به شهرک ضایعات اقدام کنند.

«سیدمحمدرضا مدرسی» پیش از ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رادیویی گفت: طی ۱.۵ سال گذشته و طبق تفاهم نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌های خدمات رسان، خطوط انتقال انرژی و ایجاد راه دسترسی جاده‌ای برای اتصال به محورهای مواصلاتی در داخل شهرک ضایعات انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی این شهرک، تصریح کرد: فاز یک این شهرک نهایی شده و آماده استقرار واحدهای صنفی است.

مدرسی اظهار کرد: تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان واگذار شده که باید در بازه زمانی دو ماهه برای حصارکشی، دریافت انشعابات، ایجاد دفاتر و سایر نیازها به شهرک ضایعات منتقل شوند.

وی با بیان اینکه اخطارهای کتبی به صورت حضوری به این واحدها ابلاغ شده است، گفت: این واحدها براساس تفاهم‌نامه، در بازه زمانی مشخص که از زمستان ۱۴۰۲ شروع و تا اوایل تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت باید جهت انتقال به شهرک ضایعات اقدام کنند.

مدرسی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با محوریت فرمانداری برای آگاهی سازی فعالین صنفی در حوزه ضایعات با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق اصناف و همچنین سازمان صمت به منظور تعیین مهلت زمانی برای انتقال واحدهای ضایعاتی انجام شده است.

فرماندار در ادامه با اشاره به این که یکی از مسائل مهم عدم صدور مجوز برای فعالیت واحدهای ضایعاتی جدید است، افزود: تا انتقال کامل واحدهای ضایعاتی به شهرک، مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.

مدرسی همچنین افزود: فعالیت واحدصنفی غیرمجوزدار در سطح شهرستان پذیرفتی نیست؛ به خصوص در بحث ضایعات که حواشی امنیتی، انتظامی و مسائل اجتماعی بسیاری دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • میکروموبیلیتی؛ پتانسیل جدید حمل‌ونقل در شهرها
  • انتقال واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • تمدید ابطال پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز