Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک توییت خواستار عذرخواهی مکرون از مردم لبنان شد.
 محسن رضایی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «سخنان ‌مکرون داغ دیگری بر داغ‌های مردم لبنان گذاشت. مکرون در اظهاراتی مداخله جویانه به‌جای کمک به مشخص شدن عوامل انفجار بیروت به دنبال تغییر سیاسی و ایجاد بی‌ثباتی در لبنان است  مکرون باید از مردم لبنان عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

برچسب ها: محسن رضایی ، مکرون ، لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: محسن رضایی مکرون لبنان محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس، ابتدا عملیات غرورآفرین وعده صادق را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این عملیات حاصل وحدت مردم و حاکمیت و هماهنگی و همکاری میان قوای نظامی و فرماندهی هوافضای سپاه بود و سبب افزایش غرور مردم و جوانان ما شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط معمار کبیر انقلاب گفت: ارتش با جان‌فشانی و فداکاری در برهه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، جواب محبت امام و مردم نسبت به خود را داده است.

امیر رضایی بیان کرد: رژه خودرویی نیروهای مسلح، آئین نکوداشت یاد و خاطر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، برگزاری یادواره شهدا، انجام خدمات عمومی پزشکی در سطح استان فارس، برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانواده بزرگ ارتش، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت ارتش در استان فارس است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۳۰ قلم جهیزیه توسط ترابری ارتش به نیازمندان اهدا شده افزود: فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش با همکاری کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه زیست محیطی و غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

کد خبر 6078997

دیگر خبرها

  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد