Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:48:03 GMT

نقش خبرنگاران در تبیین اهداف نظام غیرقابل انکار است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۷۲۸

نقش خبرنگاران در تبیین اهداف نظام غیرقابل انکار است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن شهسواری روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای رسانه افزود: خبرنگاران زبان گویا، چشمان بینا و وجدان های آگاه جامعه به شمار می روند.

وی اظهار داشت: باور داریم که حرفه خبرنگاری بسیار حساس و نقش آفرین، مقدس و شریف است و هر کس در این عرصه وارد می‌شود بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اسلام شهسواری با اشاره به خدمات خبرگزاری ایرنا در طول چهار دهه انقلاب اسلامی افزود: خبرنگاران این رسانه در مراسم و مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی همواره پیشگام و فعال بوده و در همه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور موثر و به موقع داشته اند  که بیانگر نیت خالصانه و بدون ادعای آنان در عرصه اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام شهسواری در ادامه با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلابی و تعمیق باورها از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است،خاطرنشان کرد: معتقدم خبرنگاران یکی از بازوان اصلی این شورا در انجام راهپیمایی و مراسم‌هایی هستند که در طول سال برگزار می‌شود، چرا که اگر مراسمی برگزار شود اما در اجتماع منعکس نشود گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: همه تلاش ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام و دولت، موثر بودن برای جامعه هدف خود است و به همین لحاظ تلاش دارد تا با انعکاس اخبار و رویدادهای با شعار سرعت، دقت و صحت اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزند.

علی حیدری افزود: مسوولان و دست اندرکاران باید برای انجام درست وظایف از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران، محتوا و اخبار صحیح و مبتنی بر واقعیت را به صورت منظم در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.

 شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه  "سالروز شهادت محمود صارمی" را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز خبرنگار استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز خبرنگار استان قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز خبرنگار استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن

مدیرکل ارشاد استان مرکزی از تایید ثبت نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار متقاضی مسکن در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در نخستین دیدار سال 1403 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر که در محل اداره کل برگزار شد، حسین محمودی‌فر، مدیرکل ارشاد استان مرکزی بر سرعت بخشیدن به روند احداث مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ و هنر استان تاکید کرد و اظهار داشت: مسکن و سرپناه یکی از نیازهای اساسی و ضروری برای هنرمندان و اقشار مختلف جامعه محسوب می شود این در حالی است که هنرمندان استان سالها است در انتظار نگاه ویژه مسئولان در این خصوص هستند.

وی افزود: بیش از دویست نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که به دلیل قرمز بودن فرم ج و یا تکمیل نبودن مدارک تاکنون پرونده 88 نفر از متقاضیان تایید شده است که البته در نامه‌ای 200 متقاضی عرصه فرهنگ و هنر و رسانه استان که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده برای شرکت عمران شهرهای جدید ارسال شده است.

محمودی‌فر ادامه داد: نگاه ارشاد استان مرکزی، نگاهی حمایتی به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه استان است و تمام تمرکز خود را بر احصای مشکلات این قشر فرهیخته استان و تلاش برای حل آن بنا نهاده ایم البته خوشبختانه دولت هم همراهی خوبی با هنرمندان و اهالی رسانه داشته به طوری که در طرح نهضت ملی مسکن جدا از وام مسکن، تسهیلات لازم از سوی صندوق اعتباری هنر نیز به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه پرداخت می شود.

سعید میرزایی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران نیز در این نشست ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و رمضان، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر در راستای مسئولیت‌های خود که تامین و ساخت مسکن برای اقشار مختلف جامعه است با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در راستای تامین زمین و ساخت مسکن برای اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی آمادگی خود را اعلام کرده و امیدواریم با همکاری این قشر فرهیخته و حمایت مسئولان استان به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود
  • ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه