Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی فرارسیدن 16 مرداد، چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت. در ابتدای متن پیام محسن حاجی میرزایی آمده است: فرارسیدن 16 مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و فرارسیدن چهلمین سال تأسیس این نهاد پربرکت با کارنامه‌ای مشحون از تعالی و شکوفایی به حضور جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این متن آمده است: امیدوارم چهل‌سالگی جهاد دانشگاهی کشور نیز براساس تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجلی و طلیعه درخشانی از اثرگذاری در حوزه‌های علمی و فناوری و پژوهشی با محوریت استحکام علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد. فرصت را برای ابراز خرسندی از توسعه همکاری مشترک آموزش‌وپرورش و جهاد دانشگاهی در سراسر کشور به‌ویژه در توسعه رویکردهای دانش‌بنیان و مهارت‌آموزی مغتنم می‌شمارم.

انتهای پیام/

31 / 320 وزیر آموزش‌وپرورش حاجی میرزایی جهاد دانشگاهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر آموزش وپرورش حاجی میرزایی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد