Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: پیک شرکت کنندگان در آزمون سراسری پنجشنبه و جمعه هفته آینده است یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر قرار است کنکور بدهند. حداقل کنکور در دو هفته متوالی برگزار شود تا با خیل عظیمی از جوانان مبتلا به کرونا مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حذف کنکور و جذب دانشجو به واسطه سوابق تحصیلی سال ۹۲ تصویب شد و سال ۹۳ دستور العمل اجرایی آن ابلاغ شد اما تا الان اتفاق جدیدی نیفتاده است. سال ۹۵ نیز اصلاحیه‌ای در مجلس تصویب شد که ۸۵ درصد حذف از طریق اعمال سوابق تحصیلی باشد چرا از سال ۹۵ تا الان موضوع ساماندهی نشده است؟

یزدی خواه ادامه داد: از سوم اسفند سال ۹۸ بحث کرونا مطرح شده چطور تا الان هنوز روی این بحث می‌شود که چگونه سلامت فرزندانمان را حفظ کنیم؟ چرا هفت ماه است با اعصاب بچه‌ها بازی می‌کنید؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنکور کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش فدارسیون فوتبال گفت: مربیان یزدی با شرکت در کلاس مربیگری درجه B آسیا، مباحث مربیگری، دوپینگ و سبک‌های رهبری و مبارزه با دوپینگ، شرط بندی و نژاد پرستی را فراگرفتند.

تفکری رئیس هیات فوتبال استان هم اظهار داشت: در این کلاس آموزشی ۲۴ نفر از مربیان یزدی حضور داشتند. 

این کلاس با تدریس علیرضا خطیب مدرس فدراسیون فوتبال به مدت ۲۰ روز در مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد