Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی علی‌نژاد» روز یکشنبه در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: خوشحالم در جمع خانواده بزرگ تکواندو هستم که سال‌ها باعث افتخار بودند و پرچم ایران را به اهتزاز درآورده‌اند.

وی افزود: تکواندو در ارزیابی سال ۹۸ یکی از سه فدراسیون برتر شناخته شد و توفیقات ویژه‌ای به دست آورد. امروز زمانه ما با تکنولوژی پیش می‌رود و برای پیشرفت باید از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا به ما آموخت باید به‌روز شویم.

علی‌نژاد گفت: تمام فدراسیون‌ها باید از این تکنولوژی بهره ببرند. تکواندو در دوران کرونا تدبیر داشته و کار را پیش برد.

وی ادامه داد: در بخش مردان تکواندو به ۲ سهمیه المپیک رسیدیم و امیدوارم در بخش زنان نیز تکواندوی ایران به سهمیه برسد. امید زیادی به تکواندو داریم و در تلاشیم با گرفتن مجوز در اولین فرصت تمرینات ملی‌پوشان تکواندو آغاز شود. با این حال اولویت سلامت ورزشکاران است که سرمایه ملی هستند.

معاون وزیر ورزش خطاب به قهرمانان گفت: اخلاق و منش پهلوانی به یادگار می‌ماند. دوران قهرمانی کوتاه است و اکنون اخلاق نیک از فردی چون «فریبرز عسکری» به یادگار مانده است. کسانی که به حاشیه می‌روند دوران قهرمانی کوتاهی دارند. شرایط الگو بودن فقط اجرای تکنیک نیست و باید از همه لحاظ الگوی جوانان باشید.

علی‌نژاد همچنین یادآور شد: برای کشتی حدود ۲ هفته قبل درخواستی برای برگزاری اردو به ستاد ملی مبارزه با کرونا دادیم که هنوز جوابی نیامده است. اگر با این درخواست موافقت شود راه برای دیگر رشته‌ها باز می‌شود تا با رعایت پروتکل‌ها و تعداد محدود، تمرینات آغاز شود.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری مهدی علی نژاد فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد

وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.

وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد

ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم