Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:44:46 GMT

بانک‌ها از تولید کننده‌ها حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۸۲۷

بانک‌ها از تولید کننده‌ها حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: متاسفانه به خاطر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران و شیوع کرونا، تولید در هشترود همزمان با سرتاسر کشور با مشکل روبرو شده و وظیفه دستگاه‌های اجرائی و بانک ها حمایت از تولید کننده است.

 امین امینیان روز یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید خاطر نشان کرد: همگی باید کمک حال دولت باشیم و ادارات نباید با بروکراسی زائد اداری مانع تولید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک ها با تولید کننده ها، گفت: بانک‌ها نگاه بنگاهی به متقاضیان وام نداشته باشند، چرا که در قوانین بانک تعامل با مشتری مطرح است.

وی اظهار کرد: هر ادارهای که نتوانسته و نخواسته از وام‌های اختصاص داده شده در خصوص تولید استفاده کند و در اختیار متقاضیان قرار دهد باید پاسخگوی فرمانداری باشد.همچنین اعتباراتی که برای طرح‌های انحرافی اختصاص داده شده باید طی یک هفته به بانک‌های عامل برگردانده شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه بانک توسعه تعاون با اذیت کردن متقاضیان دریافت وام، نه تنها جهش تولید را در دستور کار خود قرار نداده بلکه مانع تولید هم می شود. اگر بانک توسعه تعاون به تعهدات بانکی خود عمل نکند دستور برچیدن این بانک را از هشترود صادر خواهم کرد.

امینیان با بیان اینکه مدت 30 ماه است که بانک توسعه تعاون برای متقاضیان وام برای اجرائی کردن طرح های مختلف مشکل تراشی می کند، خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون کمترین تلاش را در جهت تولید از خود نشان می دهد و رغبتی برای کمک به تولید ندارد.

وی ادامه داد: بانک صادرات نیز از قوانین کلی بانک ها تبعیت نمی کند و با درخواست چندین بیمه برای دریافت یک وام، متقاضیان را با مشکل مواجه می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان هشترود بانک توسعه تعاون بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید