Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نماینده تهران در مجلس دهم سخن سید حسن نصرالله درباره سفر مکرون و کمک‌های فرانسه را درسی برای انقلابی‌های وطنی دانست.
به گزارش خرداد به نقل از همشهری آنلاین، علی مطهری نماینده تهران در مجلس دهم در حساب توییتری خود نوشت: «سخن سید حسن نصرالله درباره سفر مکرون و کمک‌های فرانسه به لبنان باید درسی برای انقلابی‌های وطنی باشد که حتی کمک‌های پزشکان بدون مرز را به بهانه جاسوسی بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع نصرالله حاکی از تدبیر او برای حفظ وحدت کلمه در لبنان و رفع مشکلات این کشور است.»
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص سفر مکرون رئیس جمهوری  فرانسه به لبنان در پی انفجار بیروت گفت: «بارزترین رویداد در این روزها سفر رئیس جمهوری فرانسه به لبنان بود و ما به هر سفر و کمکی در این روزها با دید مثبت می‌نگریم.»

محسن رضایی برخلاف دیدگاه سید حسن نصرالله در واکنش به سفر مکرون به لبنان خواستار عذرخواهی مکرون شده بود. {متن کامل اظهارات محسن رضایی} برچسب ها: مطهری ، سید حسن نصرالله

منبع: خرداد

کلیدواژه: مطهری سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله سفر مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طی دو سال گذشته، حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: برای منطقه هفت شهرداری قم پروژه‌های متعدد تملکی از جمله فاز پنج عمار یاسر، ساماندهی قبرستان نو و میدان مطهری پیگیری می‌شود.

وی افزود: تملک بازارچه میوه و تره بار میدان مطهری در مسیر ساماندهی وضعیت این میدان از اتفاقاتی بود که انجام شد و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار پیشرفت خوبی داشت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان مطهری از دیدگاه‌های مختلف در ساختار کالبدی شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند فاز پنج عمار یاسر، قبرستان نو و بسط شرقی حرم مطهر از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی شهر قم در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند که منطقه هفت برای تملک آنها تلاش می‌کند.

رمضانی اضافه کرد: طی دو سال گذشته حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی سابقه بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم در خصوص پروژه فاز پنج عمار یاسر گفت: ۱۰۰ خریداری ۱۱۰ ملک و پس از آن ساماندهی وضعیت کالبدی بلوار با ۶ هزار متر سیما سازی و پیاده رو سازی مسیر از اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شود.

رمضانی با اشاره به امتداد این پروژه تا خیابان رسالت و پس از آن میدان سپاه گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ برای این بخش از پروژه اقدامات خوبی انجام شود.

کد خبر 746974

دیگر خبرها

  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است