Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشییع پیکر قربانیان انفجار مهیب هفته گذشته در بیروت/ خبرگزاری فرانسه اعتراضات سراسری علیه "فساد و بی کفایتی دولت لبنان" در پی انفجار هفته گذشته بیروت/ آسوشیتدپرس و رویترز صدماتی که انفجار هفته گذشته بیروت به خانه‌های لبنانی‌ها در نزدیکی بندر بیروت وارد کرده است./ آسوشیتدپرس باغبان "قلعه وینسور" (اقامتگاه ملکه بریتانیا) در حال رسیدگی به گل‌های محوطه باغ قلعه/EPA تدابیر ضدکرونایی یک "بار" شبانه در شهر توکیو ژاپن/ رویترز آغاز خط کشی‌های جدید خیابان در "کمبریج" بریتانیا با الگوگیری از مدل هلندی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در این نوع خط کشی 3 چایگاه تردد عابر پیاده، دوچرخه و خودرو معلوم شده و به ترتیب عابران پیاده و دوچرخه بر تردد خودروها در خیابان، اولویت دارند./ PA 3 مرد رقصنده در حال اجرای برنامه در میدان تایمز نیویورک. این 3 مرد در حال اجرای رقص به سبک "مایکل جکسون" هستند./ گتی ایمحز خشک کردن گوجه در شهر ازمیر ترکیه/ خبرگزاری آناتولی مرغ ماهیخوار سه‌رنگ در دریاچه "اولا پارک" در مرکز شهر "اورلاندو" در ایالت فلوریدا آمریکا/ آسوشیتدپرس پلیکان‌ها در شهر سیدنی استرالیا/ خبرگزاری فرانسه ابراز علاقه گربه‌ها به غذاهای دریایی خشک شده و بسته‌بندی در فروشگاهی در شهر هنگ‌کنگ در روز جهانی گربه‌ها/ خبرگزاری فرانسه لینک کوتاه: asriran.com/0036uc مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از بیروت نیمه ویران تا دوچرخه‌سواری حاکم دوبی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه امروز مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

به گزارش تسنیم؛ پلیس فرانسه مدعی است فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای تهدید به انفجار در سفارت ایران در فرانسه چه بود؟
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه (فیلم)