Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سرگرمی ای ام سی، که دارای بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای و سالن های سینما در جهان است، در گزارش سه ماهه دوم خود از ضرر خالص ۵۶۱ میلیون دلاری به دلیل بیماری همه گیر کرونا ویروس خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، شرکت سرگرمی ای ام سی، که دارای بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای و سالن های سینما در ایالات متحده و متعلق به شرکت چینی وانداگروپ است، در گزارش سه ماهه دوم خود از ضرر خالص 561 میلیون دلاری به دلیل بیماری همه گیر کرونا ویروس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه مطبوعاتی شرکت AMC، کل درآمد این شرکت در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن از 15.06 میلیارد دلار در سال گذشته به 18.9 میلیون دلار کاهش یافت و 98.7 درصد سقوط کرد. این شرکت از ضرر 5.44 دلاری به ازای هر سهم خبر داد.

سالن های سینما در آمریکا خریدار نداردخسارت نیم میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان!اقتصاد آمریکا شدیدترین رکود را از سال 2007 تجربه کردگزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟"بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ داد

شرکت AMC در پاسخ به نگرانی های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا بین 23 فوریه و 17 مارس فعالیت کلیه سالن های داخلی و بین المللی خود را به حالت تعلیق درآورد.

سالن های سینمای AMC در ایالات متحده در کل دوره سه ماهه دوم سال جاری بسته ماند در حالی که سالن های بین المللی این شرکت فعالیت های محدودی را در اوایل ماه ژوئن از سر گرفتند.

AMC اظهار داشت که به دنبال این است که به محض اطمینان از امنیت بهداشتی سالن های خود و دریافت مجوز از مقامات محلی و با رعایت دستورالعمل های ملی، سینماهای خود را به روی عموم مردم باز کند.

این شرکت همچنین اعلام که فعالیت خود را در بیش از 130 سالن سینمایی بین المللی از سر گرفته است. AMC در حال حاضر انتظار دارد بیش از دو سوم سینماهای خود در ایالات متحده و کشورهای دیگر را در ماه آگوست بازگشایی کند.

انتهای پیام/

 

R1016170/P/S7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۲ عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود ۳ پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟! ۴ واکنش نادران به طرح عرضه اوراق سلف نفتی؛ فاجعه است ۵ گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ ۶ نماد نخستین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس درج شد ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۸| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در برخی استان‌ها ۸ گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ مهمترین اخبار اقتصادی جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس آغاز معاملات سهام نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، از امروز واکنش نادران به طرح عرضه اوراق سلف نفتی؛ فاجعه است عامل تورم تیرماه جهش نرخ ارز بود/ معاون نوبخت: اختیارات بانک مرکزی محدود است مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ «حاجی میرزایی» به مجلس می رود/بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان عرضه اوراق سلف نفتی سهام عدالت رئیس جمهور زنجیره ای سه ماهه سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، «لین جیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که کشورش از آمریکا می خواهد فوراً حملات سایبری خود علیه چین را متوقف کند و از تهمت زدن به چین دست بردارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت «ولت تیفون» در واقع یک گروه مجرم سایبری باج افزار است و هیچ کشور یا منطقه ای از آن حمایت نمی کند.

لین افزود که بر کسی پوشیده نیست که آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان و بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری است.

مرکز ملی واکنش اضطراری ویروس رایانه‌ای چین و گروه امنیت دیجیتال ۳۶۰ به طور مشترک در ۱۵ آوریل گزارشی را با عنوان «ولت تیفون: کارزار کلاهبرداری توطئه‌ای توسط آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا برای کنگره و مالیات دهندگان آمریکا» منتشر کردند.

کد خبر 6080114

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور