Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:26:40 GMT

کشف ۲۹ هزار سوخت قاچاق در شهرستان سرباز

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۹۶۲

کشف ۲۹ هزار سوخت قاچاق در شهرستان سرباز

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش خبر داد.

سرهنگ سیامک مرادی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "راسک" به "سرباز" به یک دستگاه تریلی نفتکش مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودروی مذکور در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز تصریح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی عنوان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت سرباز سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت