Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:57:29 GMT

درخواست نماینده مجلس برای نظارت بر قیمت‌های خودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۹۹۸

درخواست نماینده مجلس برای نظارت بر قیمت‌های خودرو

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی روز -یکشنبه- درنطق میان دستور خود اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی طبق اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصول ۵۷، ۵۸، ۷۱، ۷۲، ۷۳ در عموم مسائل می‌تواند قانون وضع کند و همه طرح‌ها و لوایح از مسیر مجلس شورای اسلامی عبور می‌کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وضع معیشتی مردم خوب نیست و مردم انتظار دارند با وضع قوانین مناسب، زندگی آنها تغییر یابد؛ مجلس شورای اسلامی در برابر خداوند و مردمی که در همه حال پشتیبان نظام هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند، مسوول است؛ گرچه مجلس یازدهم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته اما این کافی نیست و مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد بی حد و حصر قیمت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت باید توان خود را مضاعف و مدیران ناکارآمد را مرخص‌کند؛ این حداقل انتظار در وضعیت فعلی است که مدیرانی در سطح ملی و استانی به کار گرفته شوند که با وضعیت مردم آشنا بوده و درد کشیده باشند؛ مشکلات را لمس کنند و توان برنامه ریزی و سازماندهی در امور محوله را داشته باشند.

نماینده رودبار با بیان اینکه کشور به مدیرانی نیاز دارد که از باندبازی، گروه گرایی به دور باشند، اظهارداشت: این مدیران باید قدرت پیش‌بینی و نظارت و کنترل داشته باشند و نسبت به وضعیت پیش آمده پاسخگو بوده و در توان حل مشکلات برآیند بسیاری از مشکلات موجود در کشور ناشی از بی مسوولیتی و ناتوانی در بخشی از مدیران و عدم توانایی در پیش‌بینی آنهاست کشور امروز به مدیران متعهد متخصص و میدانی نیاز دارد.

گودرزوند همچنین گفت: از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌کنیم که بر قیمت‌های خودروسازان نظارت کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رودبار مجلس یازدهم وضعیت معیشت نماینده مجلس شورای اسلامی دولت قانون اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رودبار مجلس یازدهم وضعیت معیشت نماینده مجلس شورای اسلامی دولت قانون اساسی مجلس شورای اسلامی رودبار مجلس یازدهم وضعیت معیشت نماینده مجلس شورای اسلامی دولت قانون اساسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردمی روی میز بررسی

فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌همراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوال‌ها و مطالبه‌های مردم استان شدند.

وی افزود: بیشترین درخواست‌های مردم در خصوص اشتغال، وام، شکایت از دستگاه‌های اجرایی و پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های ارسالی خود به رئیس‌جمهور در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.

طهماسبی اضافه کرد: برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه باعث افزایش رضایت‌مندی مردم از عملکرد مسئولان شده است.

بیشتر بخوانید

پیگیری مطالبات ۱۲۰ نفر در میز‌های ارتباطات مردمی چهارمحال و بختیاری

وی یادآور شد: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا مطالبه‌ها و درخواست‌های مردم پیگیری و برطرف شود.

طهماسبی ادامه داد: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود