Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:51:56 GMT

محدودیت ها در شهرهای با وضعیت زرد کرونا تداوم یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۰۳۴

محدودیت ها در شهرهای با وضعیت زرد کرونا تداوم یابد

​کبیر گفت: باید پروتکل های بهداشتی در شهرهایی که در وضعیت زرد کرونا قرار دارند تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدجواد کبیر» ظهر امروز (یکشنبه 19 مرداد) در ستاد استانی کرونا اظهار کرد: در جلسه گذشته توافقی با مجموعه اصناف داشتیم و بنا شد در جایی که وضعیت قرمز نیست توافق داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: با اقداماتی که مسئولان و همراهی مردم انجام دادند شاهد کاهش روند شیوع ویروس کرونا هستیم و ولی چند بار تجربه داشتیم که روند نزولی به صعودی تبدیل شده است.

 

کبیر خاطرنشان کرد: نباید با تغییر شرایط شهرها پروتکل های بهداشتی را رها کنیم، چند شهرستان در حال حاضر وضعیت زرد کرونا را تجربه می کنیم و درخواست داریم که نسبت به رعایت پروتکل ها اقدام شود تا شرایط دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد.

 

وی افزود: به مدت چهار هفته وضعیت شهرهای استان گلستان قرمز بوده است و ترس از آن داریم که دید و بازدیدهای عید قربان در این روند تاثیرگذار باشد.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: باید شرایط شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم و بتوانیم وضعیت شیوع ویروس کرونا را تا ایام محرم و صفر کاهش دهیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کبیر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد