Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشد تولید ۱۱۵ درصدی ماشین لباسشویی در ۳ ماهه امسال در حالی اعلام شده که همچنان قیمت این کالا به همراه سایر محصولات لوازم خانگی در بازار نوسان دارد وهمین امر عاملی شده تا خریداران دست از خرید برداشته و بازار با رکود زیادی روبه رو شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق جدیدترین آمار از میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی در 3 ماهه نخست امسال بخش تولید شاهد روند کند  تولید در انواع محصولات صنعتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این آمار در3 ماهه نخست  99 میزان تولید انواع ماشین لباسشویی  115.1 درصد، انواع خودروی سواری منفی 8.4  درصد، وانت 22.9  درصد و الیاف اکریلیک 113.2 درصد اعلام شده است. 

اتمام حجت با متخلفان بازار لوازم خانگی/ خرید و فروش لوازم خانگی باید در سامانه جامع تجارت ثبت شودگزارش تسنیم| 124 هم گران فروشی می‌کند؟

نکته مهم در این آمار رشد تولید 115 درصدی ماشین لباسشویی در 3 ماهه امسال است. رشد تولید این کالا در حالی اعلام شده که همچنان قیمت این کالا به همراه سایر محصولات لوازم خانگی در بازار نوسان دارد وهمین امر عاملی شده تا خریداران دست از خرید برداشته و بازار با رکود زیادی روبه رو شود. جالب اینجاست در حال حاضر قیمت یک ماشین لباسشویی ایرانی در سامانه 124 حدود 13 میلیون تومان به ثبت رسیده اما همان کالا در بازار 9 میلیون تومان قیمت خورده است. 

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی به شرح زیر است:

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT7 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن بازار لوازم خانگی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن بازار لوازم خانگی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۲ عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود ۳ پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟! ۴ واکنش نادران به طرح عرضه اوراق سلف نفتی؛ فاجعه است ۵ نماد نخستین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس درج شد ۶ گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۸| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در برخی استان‌ها ۸ گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ مهمترین اخبار اقتصادی جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس آغاز معاملات سهام نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، از امروز واکنش نادران به طرح عرضه اوراق سلف نفتی؛ فاجعه است عامل تورم تیرماه جهش نرخ ارز بود/ معاون نوبخت: اختیارات بانک مرکزی محدود است مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ «حاجی میرزایی» به مجلس می رود/بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن بازار لوازم خانگی وزارت صنعت و معدن بازار لوازم خانگی عرضه اوراق سلف نفتی ماشین لباسشویی لوازم خانگی سهام عدالت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

جمال میرزایی اظهار داشت: تایر در بعضی از رینگ‌ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک‌ها احتکار می‌شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: کمبودی در عرضه تایر‌هایی با رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایر‌ها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی بیان کرد: مشاهده‌های میدانی نشان می‌دهد که تقاضا نسبت به رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایر‌های سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل، انرژی و سایر عوامل و نهاده‌های تولیدی و براساس اخذ مجوز‌های قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می‌تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی